شناسهٔ خبر: 31896512 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

از زمان آغاز طرح سلامت نوروزی؛

اورژانس بوشهر ۸۸۵ مأموریت انجام داده است

بوشهر

رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر گفت: در ایام نوروز ۳۵۰ نیروی اورژانس در ۵۳ پایگاه امدادی شامل ۱۹ پایگاه شهری، ۳۳ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه اورژانس هوایی و ۱۰ ایستگاه سلامت نوروزی مستقر شده و در حال خدمت‌رسانی به همشهریان و مسافران نوروزی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، عبدالرحیم دادجو با اشاره به اجرای طرح سلامت نوروزی اظهار داشت: این طرح از ۲۵ اسفند ۹۷ شروع شده و تا ۱۷ فروردین جاری ادامه خواهد داشت که از زمان آغاز اجرای این طرح تا سوم فروردین ۹۸، تعداد ۸۸۵ مأموریت ترافیکی و غیرترافیکی انجام شده و از این آمار ۲۳۴ مأموریت مربوط به حوادث ترافیکی و ۶۵۱ مورد حوادث غیرترافیکی بوده است.

وی ادامه داد: نیروهای امدادی در این مأموریت‌ها به ۸۸۹ مصدوم امدادرسانی کردند که ۳۵۰ تن از آن‌ها در محل درمان و ۵۳۹ تن نیز به بیمارستان‌ها انتقال یافتند.

رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر ادامه داد: در این مدت ۱۷ مورد فوتی به اورژانس اعلام شده که سه مورد آن‌ها مربوط به حوادث ترافیکی و ۱۴ مورد نیز غیرترافیکی بوده است.

عبدالرحیم دادجو خاطرنشان کرد: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمام مأموریت‌ها با اولویت رسیدن سریع آمبولانس‌ها بر سر صحنه، درمان سریع در محل و رساندن مصدومان به مراکز درمانی با دقت انجام می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما