شناسهٔ خبر: 31896479 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

وضعیت پذیرش و اسکان مسافران در مریوان مطلوب است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، حسین خوش اقبال در بازدید از شهرستان مریوان اظهار داشت: هدف از این بازدید ارزیابی دستگاه های خدمات رسانی به

صاحب‌خبر - به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، حسین خوش اقبال در بازدید از شهرستان مریوان اظهار داشت: هدف از این بازدید ارزیابی دستگاه های خدمات رسانی به مسافران در مریوان قطب گردشگری استان است و تلاش می شود امسال از فرصت گردشگری استان بیش از گذشته استفاده شود.
وی با بیان اینکه فضای تلاش و حضور دستگاه های خدمات رسانی جهت استقبال و پذیرش مسافران مطلوب است، اضافه کرد: انتظار می رود بتوان زیبایی ها، نقاط قوت و فرهنگ این استان را بیش از پیش به معرض نمایش بگذاریم و در سال های آتی مسافران بیشتری را به این استان فرهنگی جذب کنیم.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان از تلاش برای حل مشکلات سطح شهر با کمک مسئولین شهرستانی خبر داد و افزود: مشکل روشنایی دریاچه زریبار در چند روز آینده با همت شهرداری حل می شود.
دریاچه زریبار، مرکز اسکان فرهنگیان، هلال احمر، بیمارستان های سطح شهر، فوریت های پزشکی، آتش نشانی، مراکز اقامتی و هتل ها از جمله مکان هایی بودند معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان که به صورت سرزده از آنها بازید کرد.
از 25 اسفند سال جاری تا دوم فروردین یک هزار و 472 مسافر خارجی از طریق مرز باشماق مریوان وارد این استان شدند.
در این مدت علاوه یک هزار و 472 مسافر خارجی، پنج هزار و 147 نفر مسافر ایرانی نیز از طریق این مرز وارد استان شده اند.
در این مدت 9 هزار و 560 مسافر ایرانی و سه هزار و 495 مسافر خارجی از طریق مرز باشماق مریوان از کشور خارج شده اند.
7349 / 3034
انتهای پیام

نظر شما