شناسهٔ خبر: 31896435 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی خبر داد

تردد ۳ میلیون و ۲۵۶ هزار وسایط نقلیه در محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: در هفت روز گذشته ۳ میلیون و ۲۵۶ هزار وسایط نقلیه در محورهای مواصلاتی استان تردد داشته‌اند.

صاحب‌خبر -

ارسلان شکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به آغاز طرح نوروزی از ۲۵ اسفند ماه ۹۷ اظهار کرد: از زمان آغاز این طرح تا به امروز ۳ میلیون و ۲۵۶ هزار دستگاه وسایط نقلیه در محورهای مواصلاتی استان تردد داشته‌اند که در این مدت محورهای ملکان-میاندوآب، تبریز-ارومیه و سقز_بوکان و بالعکس بیشترین سهم را در تردد از مبادی ورودی و خروجی استان را داشتند.

وی با اشاره به تعداد مسافران جا به جا شده توسط ناوگان حمل و نقل عمومی از ۲۵ اسفند ماه ۹۷ تا یک فروردین ماه ۹۸ افزود: در این مدت ۱۳۷ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در سطح استان جا به جا شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین در این مدت بیش از یک سوم تردد مسافران از پایانه‌های مرزی استان به پایانه مرزی بازرگان اختصاص داشته و همچنین در هفت روز نخست اجرای طرح نوروزی بالغ بر ۹۴ هزار تردد مسافر در پایانه‌های استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان تردد با ۳۷۴ هزار و ۸۵ مسافر مربوط به پایانه مرزی بازرگان بوده است، عنوان کرد: بعد از این پایانه مرزی بازرگان، پایانه مرزی تمرچین با مجموع ۲۰۴ هزار و ۳۰ تردد مسافر و پایانه مرزی رازی با مجموع ۱۵۳ هزار و ۷۶ مسافر در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/ ۶۱۰۲۳/ ن

برچسب‌ها:

نظر شما