شناسهٔ خبر: 31895900 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرماندار گناوه :

در زمینه امکانات میزبانی از مسافران نوروزی کمبودی نداریم

فرماندار شهرستان گناوه گفت: تمامی امکانات اقامتی در شهرستان گناوه آماده‌ میزبانی از گردشگران نوروزی است و در زمینه امکانات هیچ کمبودی نداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان گناوه، سیدعلی پاکنژاد  با بیان اینکه از اول فروردین تا کنون ۲۸۰ هزار اقامت و اسکان و ۴۰۰ هزار رفت‌ و آمد به بندر گناوه ثبت شده است،اظهار داشت:تمامی امکانات اقامتی در شهرستان گناوه آماده‌ میزبانی از گردشگران نوروزی است و در زمینه امکانات هیچ کمبودی نداریم.

فرماندار گناوه  با اعلام اینکه انتشار خبر «تکمیل ظرفیت شهر گناوه» ناقص بوده و من چنین چیزی نگفتم،گفت:  حرف من درباره تکمیل اقامت‌گاه‌های آموزش‌ و پرورش بوده است و پس از آن مسافران را در مدارس روستاها اسکان دادیم.

وی ادامه داد: بندر گناوه برای پذیرایی از مسافران نوروزی، ۴۹۵ کلاس درس در ۵۲ مدرسه، اردوگاه دانش‌آموزی چاهک، ۲ خانه معلم، یک مرکز رفاهی برای اسکان فرهنگیان و همچنین مهمان‌سراهای ادارات دولتی را مهیا کرده است که هتل‌ها و مسافرخانه‌ها نیز آماده ارائه خدمات اسکان به انبوه مسافران هستند.

پاکنژاد اضافه کرد: بخش ریگ و روستاهای هدف گردشگری مانند جزیره‌های جنوبی و شمالی، مال‌قائد، مال‌خلیفه و چهارروستایی نیز آماده‌ی پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی هستند.

وی با بیان اینکه امنیت شهر و به‌ویژه ساحل و بازار بسیار بالاست ، تأکید کرد: نیروهای امنیتی و انتظامی برای تأمین امنیت در نقاط مختلف شهر و مکان‌های شلوغ حضور دارند و انجام وظیفه می‌کنند.

این مسؤول با تکذیب خبر کمبود مرغ در شهرستان گناوه گفت: گناوه قطب تولید مرغ در استان بوشهر است و حتی در ایام عید و افزایش تقاضا هیچ کمبودی در تأمین و توزیع مرغ در شهرستان نداشته و نداریم.

وی ادامه داد: برای کنترل بازار و قیمت‌ها نیز تیم‌های بازرسی و تعزیرات به‌ صورت مداوم در بازار حضور دارند و از اصناف سرکشی می‌کنند.

فرماندار گناوه با اشاره به تردد روان در مسیرهای ورودی و خروجی شهر گفت: با توجه به راه‌اندازی بزرگراه دیلم گناوه تاکنون تصادف خطرناکی در این مسیر گزارش نشده و همه چیز مهیای سفری آرام به شمال استان بوشهر است.

انتهای پیام/

نظر شما