شناسهٔ خبر: 31895550 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

خاموشی اضطراری مناطق سیل زده برای حفظ ایمنی مردم است

خبرگزاری میزان- مدیرکل دفتر فنی نظارت بر توزیع شرکت توانیرگفت: به دلیل حفظ ایمنی و جلوگیری از آسیب به مردم، ناگزیر به اعمال خاموشی اضطراری شدیم که پس از فروکش سیلاب، بازیابی شبکه و برق رسانی انجام خواهد شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، مسعود صادقیمدیرکل دفتر فنی نظارت بر توزیع شرکت توانیر درباره آخرین وضعیت سیلاب حوزه استان گلستان اظهار داشت: با توجه به طغیان گسترده و خارق العاده سیلاب در حوزه توزیع استان گلستان، ارتفاع سیلاب در شهر‌های آق قلا، گنبد و گمیشان در برخی نقاط به حدود ۲ متر حتی در داخل شهرستان‌ها رسیده و بدلیل حفظ ایمنی و جلوگیری از آسیب به مردم، مسئولین مربوطه ناگزیر به اعمال خاموشی اضطراری می‌باشند و پس از فروکش سیلاب، بازیابی شبکه و برق رسانی انجام خواهد شد.

وی گفت که غیر از محدوده ذکر شده، در سایر نقاط در مجموع ۷ روستا خاموش باقیمانده که در حال رفع عیب است.
صادقی افزود: بسته بودن راه‌ها و در برخی موارد آب بردگی جاده‌ها و رانش زمین و عدم تخلیه سیلاب در ناحیه آق قلا، قمیشان و گنبد که در برخی موارد به دو متر نیز می‌رسد، از جمله موانع ایذایی امداد و بازیابی شبکه‌های برق است.

مدیرکل دفتر فنی نظارت بر توزیع شرکت توانیر توضیح داد: برحسب گزارش دریافتی، خوشبختانه در حوزه امکانات و نفرات هیچگونه مشکلی دررابطه با برق وجود ندارد و قطعی‌های حوزه شهرستان‌های اطراف اترک رود بدلیل ملاحظات ایمنی و جلوگیری از برق گرفتگی مردم است.

صادقی گفت که از امکانات ارتش و نیروی انسانی ارتش در مواقع لازم بهره گیری شده است.
 
انتهای پیام/

نظر شما