شناسهٔ خبر: 31895539 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت | لینک خبر

تایید یکی دیگر از امکانات هواوی پی ۳۰ : تصویربرداری همزمان با دو دوربین!

با وجود اینکه هنوز چند روز تا معرفی پرچمداران جدید هواوی فاصله داریم؛ اما کمتر ویژگی آن‌ها ناشناخته باقی مانده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

با وجود اینکه هنوز چند روز تا معرفی پرچمداران جدید هواوی فاصله داریم؛ اما کمتر ویژگی آن‌ها ناشناخته باقی مانده است. یکی دیگر از امکانات هواوی پی ۳۰ و P30 Pro که به تازگی افشا شده، قابلیت Dual-View یا تصویربرداری همزمان با دو دوربین عقب آن‌هاست.

بر اساس اعلام وب‌سایت سنگاپوری کمپانی، مشتریانی که در روز ۶ آوریل اقدام به خریداری گوشی های پی ۳۰ یا پی ۳۰ پرو از مرکز خرید VivoCity نمایند، یک ساعت هواوی واچ جی تی و یک اسپیکر JBL Clip 2 را به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد. هدایایی که در مجموع، ارزشی معادل ۳۴۵ دلار دارند. این سایت چند رنگ جذاب و گرادیانی دو دستگاه را نیز فاش کرد؛ اما در مورد امکانات هواوی پی ۳۰ و P30 Pro، به دوربین‌های رده بالای آن‌ها و البته قابلیت Dual-View اشاره کرده است.

سری هواوی پی 30

ظاهرا این قابلیت پس از عرضه‌ی گوشی ها و با به‌روزرسانی نرم افزاری فعال خواهد شد. کارکرد Dual-View به این صورت است که با تقسیم صفحه، دو ویدیو را از نگاه دو دوربین عقب نمایش می‌دهد؛ یکی زاویه باز و دیگری زوم شده روی سوژه!

دوربین اصلی این پرچمداران، دارای یک سنسور ۴۰ مگاپیکسلی SuperSpectrum با حساسیت نوری فوق‌العاده زیاد و توانایی ضبط ویدیو در محیط‌های تاریک است. همچنین هواوی پی ۳۰ پرو یک دوربین پریسکوپی با قدرت زوم ۱۰ برابر و لرزش‌گر اپتیکال تصویر دارد و از وجود یک سنسور ToF هم بهره می‌برد.

نظر شما