شناسهٔ خبر: 31895520 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

رانندگان شورولت هیچ‌گاه گم نمی‌شوند!

باشگاه خبرنگاران

برنامه ویکل لوکیت با ارسال خودکار موقعیت خودرو شما باعث می‌شود هیچ‌گاه در مسیر خود به سمت مقصد گم نشوید.

صاحب‌خبر -

به گزارش شفاف، شورولت به تازگی اپلیکیشنی را به صاحبان خودروهای این شرکت بزرگ معرفی کرده است که با استفاده از آن به راحتی می‌توانند موقعیت فعلی خود را در هر نقطه از مسیر حرکت مشخص و بهترین راه برای رسیدن به مقصد را روی اپلیکیشن مشاهده کنند.

ویکل لوکیت-Vehicle Locate ویژگی جدید اپلیکیشن myChevrolet هدیه و پرکاربردی برای صاحبان خودروهای شورولت است. این ویژگی به طور اختصاصی برای ردیابی موقعیت خودرو شما طراحی شده است تا دیگر هیچ‌گاه گم نشوید. عمکلرد Vehicle Locate به این صورت است که هرگاه شما از مبدا مورد نظرتان اقدام به رانندگی می‌کنید و مقصد خود را نیز روی برنامه مشخص می‌کنید اگر از محدوده تعیین شده برای رسیدن به مقصد خارج شوید و یا مسیر را اشتباه بروید در ابتدا دستگاه پیام هشداری برای خودتان و پس از آن پیام مشابهی برای اعضای خانواده یا دوستانتان ارسال می‌کند.

کاربران این برنامه می‌توانند در هر زمان و مکانی از آن استفاده کنند. آلجاندرا گونزالز یکی از مدیران ارشد شورولت گفت: هدف ما در کارخانه شورولت راحت‌تر و ایمن‌تر کردن تجربه رانندگی برای همه صاحبان خودروهای شورولت است. به همین دلیل ضمن استفاده از فناوری‌های نوین و هوشمند درصدد ارائه بهترین تجربه رانندگی به مشتریان خود هستیم.

نکته جالب در این ویژگی جدید برنامه myChevrolet، هوشمندی خاص آن است؛ یعنی این ساختار اپلیکیشنی به گونه‌ای است که پس از مدتی استفاده، به صورت خودکار مسیر همیشگی حرکت شما از خانه به سمت محل کار، محل تحصیل و یا هر محل دیگری را درک کرده و به خاطر می‌سپارد و در صورتی که شما روزی از محدوده تعیین شده برای رسیدن به مقصدتان خارج شوید، هشدارهایی برای شما ارسال می‌شود.

والدین می‌توانند بیشترین استفاده را از این برنامه بکنند تا به راحتی موقعیت فرزند خود را تشخیص داده و زمان آن به مقصد مورد نظر را مشاهده کنند. ویژگی Vehicle Locate اپلیکیشن myChevrolet برای خودروهای شورولت مدل 2012 به بالا عرضه شده است و فعلا تنها در ایالات متحده آمریکا و کانادا و مکزیک در دسترس خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما