شناسهٔ خبر: 31895514 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت | لینک خبر

حالت فیلمبرداری Dual-View در دوربین گوشی P30 Pro هوآوی ارایه می شود

پرچمداران بهاری هوآوی چند روز دیگر معرفی خواهند، این کمپانی اطلاعات جدیدی را از گوشی P30 Pro به‌ویژه بخش دوربین آن با طرفداران در میان گذاشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

پرچمداران بهاری هوآوی چند روز دیگر معرفی خواهند، این کمپانی اطلاعات جدیدی را از گوشی P30 Pro به‌ویژه بخش دوربین آن با طرفداران در میان گذاشته است. حالت فیلمبرداری Dual-View در دوربین گوشی P30 Pro هوآوی ارایه می شود و در ادامه آن هم درباره صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

اخیراً یک صفحه تبلیغاتی که تمام مشخصات جدید  دوربین و دیگر قابلیت‌های P30 را در سنگاپور به نمایش گذاشته بود، حذف شده است. به عنوان مثال در این صفحه ساعت GT watch هوآوی و اسپیکر JBL Clip 2 Bluetooth به عنوان کادوی رایگان در ازاء خرید پی ۳۰ اشاره شده بود.  اینها به احتمال بسیار زیاد تبلیغات هوآوی برای فروش گوشی P30 در بازار جهانی است، اما نکته قابل توجه در این میان اطلاعاتی بود که درخصوص سنسور سوپر اسپکتروم ۴۰ مگاپیکسلی و زوم هایبرید ۱۰x منتشر شده بود.

Spectrum Super مشابه با قابلیت Quad Bayer است که با ترکیب ۴ پیکسل به یک پیکسل عملکرد عکاسی در شرایط کم نور را بهبود می‌بخشد، با این تفاوت که در سوپر اسپکتروم به جای رنگ سبز، شاهد ترکیب دو پیکسل زرد در نزدیکی یکدیگر با آرایش RYYB هستیم. این مجموعه غیرمتعارف کاملاً متفاوت با آن چیزی است که پیش‌تر دیده‌ایم، اما هوآوی ما را به نتیجه این قابلیت بسیار امیدوار کرده است و باید در عمل پی به صحت این موضوع برد.

قابلیت جدید ویدئوی Dual-View در دوربین P30 Pro

یکی دیگر از ایده‌های جالب هوآوی امکان فیلمبرداری با دوربین به صورت همزمان در حالتی است که صفحه نمایش به دو نیم تقسیم می‌شود. یعنی شما می‌تواند با لنز زاویه عریض خود نمای بازتری از یک منظره را فیلمبرداری کنید و در همان لحظه مثلاً با دوربین پریسکوپی در حالت زوم فیلم بگیرید. هوآوی حتی این حالت فیلمبرداری را تست کرده و در ویدئوی تبلیغاتی خود منتشر کرده است و حالا ما می‌دانیم که این قابلیت  Dual-View Video نام دارد. البته اعلام شده که این قابلیت با آپدیت‌های آینده به گوشی اضافه خواهد شد، بنابراین به‌نظر نمی‌رسد که همه چیز کاملاً آماده باشد.

اما آخرین مورد در خصوص پرچمداران آینده هوآوی اینست که اگر قصد دارید گوشی P30 Pro را به‌صورت واقعی نه رندرهای ساختگی مشاهده کنید، رولاند کوانت تصاویری از رویدادی پیش روی هوآوی منتشر کرده است که یکی از آنها تصویری از رنگ‌بندی پی۳۰ پرو می‌باشد و می‌توانید آن را در ادامه مشاهده بفرمایید.

نظر شما درباره این قابلیت دوربین هواوی پی ۳۰ پرو چیست؟

نظر شما