شناسهٔ خبر: 31895405 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

بازی اپکس لجندز (Apex Legends) تاکنون 92 میلیون دلار درآمد داشته است

نیما رمضانی / gameinformer

صاحب‌خبر -

اپکس لجندز (Apex Legends) توانسته یکی از موفق‌ترین بازی‌های ویدیویی سال 2019 باشد و انتشار درآمد اولیه آن این موفقیت را شکوهمندتر جلوه می‌دهد. 

طبق اخبار منتشر شده از سوی سوپردیتا، بازی اپکس لجندز توانسته تنها در ماه اول انتشار، بیش از 92 میلیون درآمدزایی داشته باشد و بخش اعظم این پول از سوی دارندگان کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 خرج شده است.

این فروش اعجاب‌آور، اثر جدید شرکت EA را به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های فری تو پلی تاریخ در ماه اول عرضه تبدیل می‌کند. با توجه به اینکه Apex Legends بسیار سریع‌تر از بازی Fortnite به 50 میلیون بازیکن رسیده است، این ارقام چندان هم غافل‌گیرکننده به نظر نمی‌رسد.

ایپکس لجندز

بازی اپکس لجندز در فهرست پرفروش‌ترین‌های تاریخ

سوپردیتا همچنین فروش بازی را با آثار بزرگ دیگر مقایسه کرده و اعلام کرده که این فروش در ماه اول، آن‌ را به ششمین بازی پرفروش رایانه‌ های شخصی و چهارمین بازی پرفروش کنسول‌ها تبدیل کرده است. بر روی رایانه های شخصی، بازی به فروش Dungeon Fighter Online، League of Legends و Fortnite نرسید اما توانست از فروش World of Tanks و Dota 2 عبور کند.

بر روی کنسول‌ها، پادشاهی همچنان از آن بازی فیفا 19 است، همچنین Fortnite و Anthem در رده‌های بعدی قرار دارند. بازی Anthem توانسته در ماه اول‌ عرضه، 100 میلیون دلار فروش داشته باشد اما باید در نظر گرفت که این بازی رایگان نبوده و در مقابل، بازی اپکس لجندز فری تو پلی است.

بازی Apex Legends که یک نسخه فرعی از مجموعه Titanfall به حساب می‌آید، توسط استودیوی ریسپاون (Respawn) در سبک بتل رویال ساخته شده است. شما در این بازی می‌توانید از میان هشت شخصیت قابل بازی یکی را انتخاب کرده و در تیم‌های سه نفره به مبارزه بپردازید. این بازی جذاب هم‌اکنون بر روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 بصورت رایگان در دسترس است.

برچسب‌ها:

نظر شما