شناسهٔ خبر: 31895317 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

درخشان: برنده شهرآورد شانس زیادی برای قهرمانی دارد

تهران- ایرنا- سرمربی پیشین پرسپولیس گفت: شهرآورد 10 فروردین به نوعی فینال لیگ برتر فوتبال خواهد بود، چرا که برنده این دیدار شانس زیادی برای قهرمانی خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

«حمید درخشان» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هر دو تیم استقلال و پرسپولیس با شرایط مشابه و در آمادگی کامل و در امتیازات نیز بسیار به یکدیگر نزدیک هستند و این موضوع روی شهرآورد تاثیر زیادی خواهد گذاشت.
وی اظهار داشت: تیم های بالای جدول با سایر تیم ها، فاصله زیادی دارند و به همین دلیل، رقابت در بالای جدول بسیار حساس شده است و برنده شهرآورد، شانس صدرنشینی دارد و این موضوع به طور قطع موجب جذابیت بازی خواهد شد.
درخشان تصریح کرد: شرایط جدول اکنون به نحوی است که کوچکترین غفلت ممکن است تبعات غیرقابل جبرانی برای تیم ها داشته باشد و نباید امتیازی از دست برود. بازی رودرو تیم های بالای جدول، فینالی برای قهرمانی لیگ محسوب می شود و این یکی از دو فینال لیگ است، به همین خاطر این بازی حائز اهمیت است.
بازیکن اسبق تیم ملی با بیان اینکه سرخپوشان اکنون شرایط خوبی دارند، افزود: بازیکنان در این مدت با هم هماهنگ تر شدند و در دو دیدار پایانی هم نوید یک تیم منسجم را دادند. از سوی دیگر استقلال نیز شرایط خوبی دارد، اما به طور حتم برانکو با برنامه هایی که دارد در شهرآورد امتیازی از دست نخواهد داد و تیم او توانایی پیروزی را دارد.
شهرآورد پایتخت 10 فروردین از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
ورزشی**9463**9118**1067**

نظر شما