شناسهٔ خبر: 31895274 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ویرا، رئیس بنفیکا: علاقه یوونتوس به ژائو فلیکس؟ او پس از کریستیانو رونالدو، یکی از بهترین استعدادهای فوتبال پرتغال است

نوید معصومی

رئیس باشگاه بنفیکا به تیم هایی مانند یوونتوس و منچستریونایتد هشدار داد این باشگاه به زودی رقم انتقال ستاره جوانش را افزایش خواهد داد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - اکثر تیم های بزرگ اروپایی به ژائو فلیکس، بازیکن مستعد بنفیکا علاقه مند هستند. از یوونتوس و منچستریونایتد به عنوان شانس های اول به خدمت گرفتن این بازیکن 19 ساله یاد می شود اما شایعاتی در مورد علاقه بارسلونا و رئال مادرید نیز به گوش می خورد. گفته می شود رقم فسخ قرارداد این بازیکن در قرارداد فعلی 100 میلیون یورو است و تا سال 2023 اعتبار دارد. لوییس فلیپه ویرا، رئیس بنفیکا در گفتگو با توتو اسپورت در مورد علاقه یوونتوس گفت:

در مورد ژائو فلیکس از یک چیز مطمئنم: او پس از کریستیانو رونالدو، یکی از بهترین استعدادهای فوتبال پرتغال است. در حال حاضر میلی به فروش او نداریم. در واقع، به زودی رقم فسخ قرارداد او را افزایش می دهیم. او تکنیک، سرعت و هوش خارق العاده ای دارد. پسری خوب با ارزش های قوی است. بنابراین او باعث افتخار من است. 

گفته می شود رقم فسخ قرارداد او به 200 میلیون یورو می رسد. یوونتوس همچنین شدیدا به خرید روبن دیاز، مدافع بنفیکا علاقه مند است و ویرا در این مورد گفت:

فعلا زمان و شرایط مناسبی برای صحبت در این مورد نیست. در آینده خواهیم دید اما دیاز 21 ساله است و همین حالا در پست خودش یکی از بهترین های جهان به حساب می آید. او دوران ورزشی شگفت انگیزی را خواهد داشت و دوست دارم فکر کنم او در سال های آینده به کاپیتان ما تبدیل شود.

نظر شما