شناسهٔ خبر: 31895147 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

تایید یکی دیگر از امکانات هواوی پی 30 : تصویربرداری همزمان با دو دوربین!

ندیم نجم آبادی / gsmarena

صاحب‌خبر -

با وجود اینکه هنوز چند روز تا معرفی پرچمداران جدید هواوی فاصله داریم؛ اما کمتر ویژگی آن‌ها ناشناخته باقی مانده است. یکی دیگر از امکانات هواوی پی 30 و P30 Pro که به تازگی افشا شده، قابلیت Dual-View یا تصویربرداری همزمان با دو دوربین عقب آن‌هاست.

بر اساس اعلام وب‌سایت سنگاپوری کمپانی، مشتریانی که در روز 6 آوریل اقدام به خریداری گوشی های پی ۳۰ یا پی ۳۰ پرو از مرکز خرید VivoCity نمایند، یک ساعت هواوی واچ جی تی و یک اسپیکر JBL Clip 2 را به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد. هدایایی که در مجموع، ارزشی معادل 345 دلار دارند. این سایت چند رنگ جذاب و گرادیانی دو دستگاه را نیز فاش کرد؛ اما در مورد امکانات هواوی پی 30 و P30 Pro، به دوربین‌های رده بالای آن‌ها و البته قابلیت Dual-View اشاره کرده است.

سری هواوی پی 30

ظاهرا این قابلیت پس از عرضه‌ی گوشی ها و با به‌روزرسانی نرم افزاری فعال خواهد شد. کارکرد Dual-View به این صورت است که با تقسیم صفحه، دو ویدیو را از نگاه دو دوربین عقب نمایش می‌دهد؛ یکی زاویه باز و دیگری زوم شده روی سوژه!

دوربین هواوی پی 30 پرو
امکانات هواوی پی 30 پرو
امکانات هواوی پی 30


دوربین اصلی این پرچمداران، دارای یک سنسور 40 مگاپیکسلی SuperSpectrum با حساسیت نوری فوق‌العاده زیاد و توانایی ضبط ویدیو در محیط‌های تاریک است. همچنین هواوی پی 30 پرو یک دوربین پریسکوپی با قدرت زوم 10 برابر و لرزش‌گر اپتیکال تصویر دارد و از وجود یک سنسور ToF هم بهره می‌برد.

نظر شما