شناسهٔ خبر: 31895066 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بازیکن فوتسال شهروند ساری: برای گذراندن خدمت سربازی به تیم مقاومت می‌روم

R41358/P/S6,74/CT1

بازیکن جوان تیم فوتسال شهروند ساری با اشاره به مصدومیت خود در تیم شهروند، گفت: برای گذراندن خدمت سربازی به تیم مقاومت می‌روم.

صاحب‌خبر -

مراد ناظری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، اظهار داشت: با وجود مصدومیت زیادی که این فصل داشتم ولی در مجموع سال قبل سال بسیار خوبی بود و امیدوارم بتوانم پرچم مازندران را همیشه بالا نگه دارم.

وی با اشاره به اینکه برد مقابل گیتی پسند بهترین خاطره ورزشی او در سال 97 بوده است، گفت: جدایی محمد رضا کرد از شهروند و مصدومیت پژمان بهادیوند بدترین خاطره او در تیم شهروند در سال 97 بود.

ناظری با بیان اینکه برنامه ای برای مسافرت در ایام نوروز ندارد، تصریح کرد: هدف اصلی بنده حضور موثر در شهروند و دعوت به تیم ملی بوده که به آن رسیدم و هرچند 4 اردوی تیم ملی را با این که به تیم ملی دعوت شدم به دلیل مصدومیت از دست دادم.

وی با اعلام اینکه حضور در بازی ملی مهم ترین آرزوی بنده در سال 98 است، افزود: به نظر من محمد مرادی در تیم فوتبال ساحلی محبوب ترین ورزشکار سال 97 است.

ناظری با بیان اینکه مصطفی صمدی و محمدرضا کرد بهترین دوستانم هستند، گفت: خوش تیپ ترین، شکمو ترین، شوخ طبع ترین، دست و دل باز ترین و خسیس ترین بازیکنان شهروند به ترتیب امیرحسین رسولی، مرتضی عظیمایی، طاها مرتضوی، سعید بلباسی، حمید ره انجام هستند.

وی بهترین هم اتاقی خود در تیم را   محمدرضا کرد و سینا پرکاس و گفت: دوست دارم با پدر و مادرم در حرم امام علی(ع) در نجف حاضر شده، زیارت کنم و سلفی بگیرم.

ناظری یادآور شد: سال 98 را به همه هواداران شهروند تبریک و امیدواریم  قهرمانی شهروند را جشن بگیریم.

انتهای پیام/ ع

نظر شما