شناسهٔ خبر: 31894148 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت | لینک خبر

سری هواوی پی ۳۰ با پشتیبانی از مدل سازی سه بعدی می‌آید

به تازگی کمپانی هواوی یک تیزر ویدیویی را منتشر کرده است که به پشتیبانی گوشی های سری P30 از مدل سازی سه بعدی (۳D modeling) اشاره دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

به تازگی کمپانی هواوی یک تیزر ویدیویی را منتشر کرده است که به پشتیبانی گوشی های سری P30 از مدل سازی سه بعدی (۳D modeling) اشاره دارد.

کمپانی چینی، نسل جدید پرچمداران خود را روز ششم فروردین ماه در شهر پاریس رونمایی خواهد کرد. تاکنون اطلاعات فراوانی درباره مشخصات و قابلیت‌های خانواده هواوی پی ۳۰ به بیرون درز پیدا کرده و تازه‌ترین مورد، پشتیبانی از مدل سازی سه بعدی است. بدین ترتیب اعضای این خانواده، نخستین گوشی های سری P هستند که از چنین امکانی برخوردارند.

ظاهرا مدل سازی ۳D در سری P30، برعهده‌ی مجموعه دوربین عقب خواهد بود؛ جایی که لنز ToF قرار دارد. البته در گزارش‌های قبلی، تنها به وجود دوربین ToF در هواوی پی ۳۰ پرو اشاره شده بود و شاید پشتیبانی از چنین قابلیتی، محدود به این دستگاه پریمیوم باشد.

مدل سازی سه بعدی

پیش‌تر در هواوی میت ۲۰ پرو هم شاهد مدل سازی ۳ بعدی بودیم، اما نه از طریق لنز ToF؛ بلکه این امکان با استفاده از تکنولوژی نور ساختار یافته (Structured Light) فراهم بود. پس احتمالا عملکرد پرچمدار جدید از این لحاظ، متفاوت است و چه بسا بتواند از سوژه‌ها و کاراکترهای بیشتری نسبت به Mate 20 Pro پشتیبانی کند.

بر اساس اطلاعات فاش شده، مدل پایه هواوی پی ۳۰ با ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی، در ازای مبلغ ۷۴۹ یورو به فروش خواهد رسید. ظاهرا این پیکربندی، تنها گزینه موجود برای خریداران اروپایی خواهد بود. قیمت نسخه ۸+۱۲۸ گیگابایتی هواوی P30 Pro اما، ۹۹۹ یورو ذکر شده است. البته مدل پرو، نسخه دیگری هم با ۸ گیگ رم، ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی و برچسب قیمت ۱۰۹۹ یورو دارد. گفته می‌شود یک نسخه ۵۱۲ گیگابایتی هم موجود خواهد بود؛ ولی اطلاعاتی از قیمت آن در دست نیست.

همچنین خبر رسیده است که این دستگاه‌ها همراه با یک شارژر وایرلس به ارزش ۶۰ یورو عرضه خواهند شد و خریداران در برخی کشورها، یک اسپیکر Sonos One به ارزش ۲۲۹ یورو را نیز به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد.

تیزر پشتیبانی سری هواوی P30 از مدل سازی سه بعدی

نظر شما