شناسهٔ خبر: 31893325 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رحمانی‌فضلی خبر داد

اعزام تدارکات از شهرداری‎های مختلف به مناطق سیل‎زده/ خطر سیل به طور کامل رفع شده

وزیر کشور گفت: تدارکات از شهرداری‌های مختلف به ویژه از شهرداری تهران به استان گلستان اعزام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا رحمانی‎فضلی امروز در جمع مردم سیل‎زده استان گلستان حضور یافت و با آنها گفت‎وگو کرد.

وزیر کشور در حاشیه دیدار با سیل‌زدگان آق‌قلا در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امدادرسانی هوایی به دلیل شرایط جوی در روزهای گذشته امکان پذیر نبود و لذا امدادرسانی با کندی روبه‎رو بود.

وی تصریح کرد: بالگرد در منطقه حضور داشت و همچنین پنج فروند بالگرد دیگر نیز به این منطقه اعزام شده بود ولی به دلیل شرایط  هوا توان پرواز را نداشتند.

رحمانی‎فضلی متذکر شد: از دیروز وضعیت شرایط هوایی بهتر شده و از امروز شرایط و سرعت بهتری را در بحث امدادرسانی شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه بالگردهای کمکی به این منطقه رسیدند، افزود: تدارکات از شهرداری‌های مختلف به ویژه از شهرداری تهران به استان گلستان اعزام شده است.

وزیر کشور ابراز امیداری کرد که شرایط امدادرسانی سرعت بیشتری پیدا کند و مشکلات مردم این منطقه کمتر شود.

رحمانی‌فضلی با بیان اینکه خطر سیل در منطقه کاملا رفع شده و همه شایعات پخش‌شده بی‌اساس است، متذکر شد: حجم بارش‌ها در چند روز اخیر بسیار زیاد بود و موجب طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیل شد. 

وی با تأکید بر اینکه نخستین  و مهمترین هدف ما کاهش خسارات جانی بود، اذعان کرد: تمامی اقدامات لازم در این راستا انجام شد که تنها دو نفر فوتی بر اثر سیلاب در گلستان رخ داد که  در شهرستان‌های مینودشت و کلاله بوده است. 

انتهای پیام/83015/م

نظر شما