شناسهٔ خبر: 31893202 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

برباتوف: تمجید پوگبا از رئال مادرید جای نگرانی ندارد؛ او برای مدتی طولانی در منچستریونایتد خواهد ماند

علیرضا نجاتی

مهاجم بلغار سابق منچستریونایتد گفت وقتی که او برای این تیم به میدان می رفت، تیم های دیگر را هم تحسین می کرد چون طرفدار فوتبال زیبا است و به نظر او، پل پوگبا هم این گونه است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- پل پوگبا، هافبک 26 ساله منچستریونایتد اخیرا اظهار کرد که بازی کردن برای رئال مادریدِ زیدان یک رویا است و این موضوع باعث نگرانی هواداران شیاطین سرخ شده است. به گزارش گل بین الملل، دیمیتار برباتوف، مهاجم سابق منچستریونایتد در مصاحبه ای در خصوص اظهارات اخیر پوگبا گفت:

پل پوگبا به ندرت از سرتیتر خبرها دور می شود اما من در خصوص اظهارات اخیر او در خصوص رئال مادرید در این هفته، نگران نیستم. وقتی که برای منچستریونایتد بازی می کردم، از تیم های دیگر هم طرفداری می کردم زیرا من طرفدار فوتبال زیبا هستم. باشگاه هایی چون رئال مادرید، یوونتوس و بایرن مونیخ را در طول دوران حضورم در منچستریونایتد تحسین می کردم. فکر نمی کنم در خصوص پوگبا جایی برای نگرانی باشد. پل پوگبا برای مدتی طولانی بازیکن منچستریونایتد خواهد ماند، البته به شرطی که باشگاه هم خواهان ادامه همکاری با او باشد. روزهایی که پل پوگبا در تیم اصلی با ما تمرین می کرد را به یاد دارم. او در حضور در منچستریونایتد لذت می برد و جایی که شما در آن خوشحال هستید، قاعدتا از حضور در آن جا رضایت هم دارید. 

نظر شما