شناسهٔ خبر: 31893140 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت | لینک خبر

نادر فلاح « آلفرد » می‌شود

تیم بازیگری نمایش « آلفرد » با معرفی نادر فلاح و مونا کرمی تکمیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

نادر فلاح « آلفرد » می‌شود

تیم بازیگری نمایش « آلفرد » با معرفی نادر فلاح و مونا کرمی تکمیل شد.

به گزارش ایلنا، تیم بازیگری نمایش «آلفرد » به نویسندگی پاسکال نوواکی با طراحی و کارگردانی هادی عامل با معرفی نادر فلاح و مونا کرمی تکمیل شد.

نادر فلاح بازیگر قدیمی تئاتر که فعالیت خود را از سال ۱۳۶۸ آغاز کرده است و جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن خانه سینما برای فیلم «چند متر مکعب عشق » به کارگردانی جمشید محمودی و نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در جشنواره فیلم فجر برای فیلم « سد معبر» را در کارنامه افتخارات خود دارد .

وی همچنین در نمایش‌های «زهرماری» به کارگردانی علی احمدی ، «سرحدات لیر » به کارگردانی مهتاب شکریان ، « دریبل » به کارگردانی سعید دشتی، « الوتریا» به کارگردانی مشترک وحید رهبانی و محمدرضا جوزی ، ضحاک» به کارگردانی ایزومی آشیزاوا و … را در کارنامه تئاتری خود دارد .

مونا کرمی نیز در کنار نادر فلاح به تیم بازیگران این نمایش اضافه شده است که فعالیت خود را در حوزه تیاتر عروسکی آغاز کرده است و از کارنامه کاری‌اش می‌توان به نمایش‌های «الجزایر» به کارگردانی میلاد فرج زاده، «خانوادگی» به کارگردانی بهیاد نجفی و« هنرپیشه نقش دوم » به کارگردانی افشین زمانی اشاره کرد .

وی همچنین در سریال‌های« بیمار استاندارد» و «حوالی پاییز» و فیلم سینمایی «آپاندیس» به ایفای نقش پرداخته است.

از عوامل این اثر می‌توان به علی روحانی ( آهنگساز) ، مژگان عیوضی(طراح لباس ) ، امیر قادری (طراح گریم) ، وحید میثاقی ( طراح پوستر و بروشور) ، حامد ادوای و فرشته قاسم پور ( دستیاران کارگردان) ، سارا حدادی ( مدیر روابط عمومی مشاور رسانه‌ای و تبلیغات – you studio) و امیر خدامی( عکاس) اشاره کرد .

نمایش « آلفرد » نوشته پاسکال نوواکی با طراحی و کارگردانی هادی عامل از ۱۹ فروردین در تماشاخانه ایرانشهر سالن استاد ناظرزاده کرمانی به روی صحنه می‌رود و پیش فروش آن در نوروز ۹۸ در سامانه ایران نمایش به آدرس irannamayesh.com آغاز می‌شود .

برچسب‌ها:

نظر شما