شناسهٔ خبر: 31892925 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس هیأت کشتی استان سمنان:

زیرساخت‌های کشتی در سمنان چندان مطلوب نیست

رئیس هیأت کشتی استان سمنان گفت: زیرساخت‌های کشتی در این استان چندان مطلوب نیست و باید برای این بخش تدبیر شود.

صاحب‌خبر -

امیرحسین رهنما در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار داشت: وضع زیرساخت‌های کشتی چندان در استان سمنان مطلوب نیست و فضای لازم و مناسب برای انجام تمرینات در اختیار کشتی‌گیران وجود ندارد.

وی تصریح کرد: فقط در شهر سمنان خانه کشتی داریم و تمام شهرستان‌های ما نیاز به این فضای اختصاصی دارند تا بتوانند شرایطی مطلوب را برای کشتی‌گیران شهرستان‌های خود فراهم کنند.

رئیس هیأت کشتی استان سمنان اضافه کرد: متأسفانه نداشتن سالن اختصاصی کشتی شرایط را برای کشتی‌گیران و مربیان شهرستانی سخت کرده است و این کمبود با همت و کمک‌های اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان باید در آینده برطرف شود.

رهنما بیان داشت: کشتی ورزش اول کشورمان است و استان سمنان هم با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در این رشته ورزشی دارد، قطعاً با حمایت‌های بیشتر در آینده نزدیک می‌تواند در کشور حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.

وی تصریح کرد: مسابقات کشتی بانوان به مناسبت دهه مبارک فجر، بهمن‌ماه پارسال برگزار شد.

رئیس هیأت کشتی استان سمنان اضافه کرد: هیأت کشتی در بخش بانوان تنها در شهمیرزاد فعال است؛ شهرستان‌های دیگر ما هنوز در رشته کشتی بانوان فعال نیستند و یکی از اهداف ما فعال کردن این رشته در شهرستان‌های استان است.

رهنما بیان داشت: امکانات کشتی آقایان مانند سالن و تشک در اختیار بانوان قرار دارد؛ چون این رشته در استان نوپاست، نمی‌توانیم از بانوان کشتی‌گیر در شهمیرزاد توقع بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/75035/م 20/

نظر شما