شناسهٔ خبر: 31892857 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور:

۱۰ هزار منزل مسکونی تا کنون تخلیه آب شده‌اند/ ایجاد سه منطقه اسکان اضطراری برای سیل‌زدگان

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور با اشاره به اینکه مردم برای امدادرسانی به مناطق سیل‌زده مراجعه نکنند، گفت: تا کنون ۸ هزار نفر اسکان اضطراری شده‌اند، ۵۶ هزار نفر خدمات امدادی داشته‌اند و آب ۱۰ هزار منزل نیز تخلیه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، علی‌اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور در آخرین روند امدادرسانی به سیل‌زدگان استان گلستان و مازندران اظهار داشت: سیل در بعضی از شهرهای استان گلستان و مازندران از جمله شهر آققلا به ارتفاع دو متر می‌رسد و جمعیت هلال‌احمر همراه با سایر دستگاه‌های امدادی و خدماتی تلاش زیادی کردند و از 26 اسفند 97 تا امروز 3 فروردین 98، حدود 8 هزار نفر اسکان اضطراری داشتیم، به 56 هزار نفر خدمات امدادی رسانده‌ایم و 10 هزار منزل را تخلیه آب کردیم.

وی گفت: 5 فروند بالگرد امدادی نیز اقلام و تغذیه مورد نیاز را جابه‌جا می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور بیان داشت: از مردم شریف ایران درخواست می‌کنم برای امدادرسانی به مناطق سیل‌زده تشریف نیاورند و از شهروندان نیز درخواست می‌کنیم به هشدارهای هلال‌احمر و دیگر دستگاه‌ها توجه داشته باند تا ما بتوانیم هر چه سریع‌تر نسبت به تخلیه آب اقدام کنیم.

پیوندی با اشاره به اینکه سیل خسارت‌های زیادی را به شهرهای استان مازندران و گلستان زده است گفت: امیدواریم بتوانیم به وظایف خود عمل کنیم و شهروندان شهر آققلا با ما همکاری لازم را داشته باشند و از خانه‌های خود خارج شوند و اجازه بدهند نیروهای امنیتی و انتظامی و همین طور نیروهای خدماتی کار خود را انجام بدهند.

وی گفت: سه منطقه اسکان اضطراری نیز همراه با چادر و دیگر اقلام امدادی و تغذیه‌ای تهیه کرده‌ایم و شهروندان می‌توانند در این مناطق اسکان داده شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما