شناسهٔ خبر: 31892335 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) خبر داد

فعالیت نوروزگاه عطر یاس از ۳ تا ۱۳ فروردین

خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) از فعالیت نوروزگاه عطر یاس از سوم تا سیزدهم فروردین خبر داد.

صاحب‌خبر -

سعید خال در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان در خصوص نوروزگاه عطر یاس بیان کرد: این نمایشگاه حدود سه سال است راه اندازی شده، اما در حقیقت در دو سال گذشته به دلیل استقبال مردمی توسعه پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از سوم تا سیزدهم فروردین ماه در صحن شمالی حرم بنیانگذار انقلاب جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد، گفت: نمایشگاه در فضایی حدود سه هکتار با حضور عشایر و اقوام ایرانی از جمله عشایر خونگرم اردبیل، چهارمحال بختیاری، تبریز برگزار می‌شود. همچنین غرفه‌های فرهنگی، ورزشی، پاسخگویی به سوالات شرعی و توجه به هنر ایرانی، چایخانه سنتی، مرشد خوانی، نقالی، خیمه شب بازی و سوغات ایرانی تشکیل شده است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با تاکید بر اینکه غرفه‌ها پذیرای زائرین و هموطنان از سراسر کشور به حرم بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران هستند، عنوان کرد: سعی شده فضای بسیار مفرح و شادی را برای هموطنان فراهم شود تا خاطره خوشی را از تهران به یادگار ببرند.

خال تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین جاذبه ها، چایخانه نوروزگاه عطر یاس است که در فضای ٥٠٠ متری همه روزه پذیرای شهروندان است. در چایخانه نقالی و پرده خوانی اجرا می‌شود. ضمن اینکه درشکه‌هایی به صورت رایگان تعبیه شده و زائران را دور رینگ حرم مطهر حضرت امام (ره) جا به جا کند. شهربازی و عروسک گردانی مخصوص کودکان نیز در این فضا وجود دارد.

 انتهای پیام /

نظر شما