شناسهٔ خبر: 31892171 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار شمیرانات:

تسهیلات را با سود کمتر در اختیار تولیدکنندگان می گذاریم

تهران- ایرنا- فرماندار شمیرانات با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام 'رونق تولید' گفت: در راستای تحقق 'رونق تولید' در سال جاری سعی ما بر این است تا تسهیلات را با سود کمتری در اختیار جوانان و تولید کنندگان قرار دهیم.

صاحب‌خبر -

سیاوش شهریور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قطعاً دولت تدابیر خاصی در راستای این نامگذاری اتخاذ می کند چرا که رونق تولید باید محقق شود.
این مقام مسئول اظهار داشت: با توجه به شرایط ویژه تولید، اقتصاد و اشتغال این روزهای کشور، 'رونق تولید' نامگذاری هوشمندانه و دقیقی بود که رهبر معظم انقلاب پیرو سال گذشته 'حمایت از کالای ایرانی' انتخاب کردند.
شهریور تاکید کرد: تولید کنندگان باید تمام اهتمام خود را در جهت تولید محصولات استاندارد و با کیفیت به کار گیردند و مردم نیز با حمایت مستمر از کالای داخلی موجب تحقق 'رونق تولید' شوند.
فرماندار شمیرانات خطاب به مسئولان این شهرستان تاکید کرد: مسئولان باید با تشدید کنترل بازار، حمایت از اشتغال و تسهیل امورات تولیدکنندگان در سال جدید، شعار سال را سرلوحه کار خود قرار داده و آن را عملیاتی کنند.
شهریور بیان داشت: قطعاً اشتغال جوانان و توسعه اقتصادی و پایدار کشور در گرو رونق تولید است.
شهرستان شمیرانات متشکل از شهر شمیران و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر 600 هزار نفر در شمال و شمال شرقی تهران واقع شده است.
تهرام/9897

نظر شما