شناسهٔ خبر: 31892166 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

طرح نوروزی نیروی انتظامی بستان آباد تا 15 فروردین ادامه دارد

تبریز - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بستان آباد از اجرای طرح نوروزی نیروی انتظامی در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح تا 15 فروردین ماه جاری ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمد جلیلیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود: در این طرح اکیپ هایی از نیروهای انتظامی ‍در کنار مسافران و شهروندان برای راهنمایی و تامین امنیت آنها انجام وظیفه خواهند کرد.
وی اظهار داشت: به منظور تامین امنیت و پیشگیری از وقوع سرقت و جرم در این ایام، تعداد نیروهای تخصصی، ستادی، کلانتری و پاسگاه ها و گشت های پیاده موتوری و خودرویی نیروی انتظامی در این شهرستان افزایش می یابد.
جلیلیان با اشاره به اقدامات پیشگیرانه نیروی انتظامی بستان آباد برای تامین امنیت و سلامت مردم ، گفت: امسال خوشبختانه در این شهرستان چهارشنبه سوری بدون بدون حادثه بود.
وی از کشف و ضبط 90 هزار عدد مواد محترقه قاچاق و غیرمجاز به ارزش بیش از 900 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و افزود: این مواد محترقه به صورت قاچاق و در پوشش قوطی های کفش وارد شهرستان شده بود و قرار بود همزمان با چهارشنبه آخر سال در سطح شهرستان توزیع شود که با حضور دادستان و مسئولین مربوطه منهدم شد.
خلیلیان ادامه داد: پرسنل انتظامی ضمن آمادگی در جاده ها برای ارائه خدمات به صورت شبانه روزی در کنار راهداری و هلال احمر بوده و با امداد رسانی به تعداد زیادی از مسافران نوروزی که در اثر بارش سنگین برف در آزاد راه پیامبر اعظم غافل گیر شده بودند، خدمات اسکان ارایه کرد.
3077/3038/7239

نظر شما