شناسهٔ خبر: 31892158 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده پلیس راه کرمان:

آمار تصادف ایام نوروز امسال نگران کننده است

کرمان -ایرنا - فرمانده پلیس راه استان کرمان آمار تصادف در این استان را نگران کننده خواند و گفت : از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون در محورهای ارتباطی کرمان تصادفات 20 کشته و یکصدنفر مجروح بر جا گذاشته است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ نجفی روز شنبه در جریان بازدید از محورهای ارتباطی شرق استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هرچند که طی بررسی های صورت گرفته نسبت به پارسال تاکنون کاهش تصادفات را در جاده های استان داشته ایم اما این آمار بسیار نگران کننده است.
وی اظهار داشت: اکثر این تصادفات بر اثر سرعت زیاد، انحراف به چب ،خواب الودگی و بی توجهی به جلو بوده است.
فرمانده پلیس راه استان کرمان با اشاره به اجرای طرح تعطیلات نوروزی که از 25اسفند آغاز شده و همچنان ادامه دارد، بیان داشت: نیروهای پلیس راه به صورت شبانه روزی در جاده های استان مشغول خدمت رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی هستند.
سرهنگ نجفی ابراز کرد: عمده تصادفات در جاده های یک طرفه سرعت بالا و در جاده های دو طرفه انحراف به چپ خودروها می باشد که رانندگان باید با رعایت نکات ایمنی در این زمینه توجه بیشتری داشته باشند .
وی با اشاره به اینکه بدون همکاری رانندگان وخانواده های آنها کاهش تصادفات را نخواهیم داشت بیان کرد: رانندگان احتیاط لازم را در زمینه رانندگی داشته باشند .
فرمانده پلیس راه استان افزود :با توجه به شرایط آب و هوایی استان کرمان امسال حجم مسافرت ها به استان کرمان نسبت به پارسال افزایش یافته است که این امر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را می طلبد .
سرهنگ نجفی نیز توصیه هایی به رانندگان در زمینه سرعت مطمئنه کردو افزود: استفاده از کمر بند ایمنی در رانندگی الزامی می است.
7442/ 5054

نظر شما