شناسهٔ خبر: 31892051 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از مناطق سیل‌زده مازندران

رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه استاندار مازندران و مسئولان استانی و شهرستانی روز شنبه از مناطق سیل‌زده مازندران بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استانداری مازندران، علی لاریجانی صبح امروز به همراه استاندار مازندران و مسئولان استانی و شهرستانی از مناطق سیل‌زده مازندران بازدید کرد.

لاریجانی ابتدا با حضور در نکا از خسارات ناشی از سیلاب در این شهرستان مطلع شد و سپس به مناطق سیل‌زده شرق استان مازندران رفت و در نخستین ایستگاه از شهر و روستاهای شهرستان نکا بازدید کرد. همچنین رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه استاندار مازندران از مزارع، محورها و واحدهای مسکونی مردم نکا که بر اثر سیل و سیلاب تخریب شد بازدید به عمل آورد.

مقرر شده که رئیس مجلس امروز از مناطق سیل‌زده شهرستان میان‌دورود، ساری و چند منطقه دیگر نیز بازدید کرده و از نزدیک شاهد خرابی‌های سیل اخیر باشد.

بارش باران و برف که در واپسین روزهای سال 97 وارد استان مازندران شد، به دلیل شدت و میزان بالای بارندگی، منجر به ایجاد سیلاب در مناطق مرکزی و شرقی استان شد و 12 شهرستان از جمله، ساری، نکا، بهشهر، بابل، قائم‌شهر، جویبار و سیمرغ را درگیر کرد.

براساس گزارش‌های به دست آمده، میزان بارش در 48 ساعت بیش از یک میلیارد متر مکعب بود.

انتهای پیام/4078/

نظر شما