شناسهٔ خبر: 31892045 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار بیرجند:

فروش اینترنتی صنایع دستی بیرجند گسترش یابد

بیرجند- فرماندار بیرجند گفت: فروش آنلاین و اینترنتی صنایع دستی بیرجند گسترش یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی ناصری صبح شنبه در حاشیه بازدید از برخی غرفه‌های صنایع دستی شهر بیرجند و نوروزگاه‌های شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مهمترین نتایج این بازدیدها شنیدن درد دل‌ها، خواسته‌ها و نیازمندی‌های هنرمندان صنایع دستی است.

فرماندار بیرجند بیان کرد: امسال تلاش بسیار خوبی توسط میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی برای معرفی صنایع دستی این منطقه صورت گرفته است.

ناصری ادامه داد: یکی از خواسته‌های هنرمندان صنایع دستی حذف کالاهایی است که به صورت لیزری تهیه می‌شود، از نمایشگاه‌ها است، چرا که تفاوت قیمت آن با کالاهایی که صد در صد توسط دست تولید می‌شود برای خریداران جای سوال دارد.

وی بیان کرد: یکی از پیشنهادهایی که به هنرمندان ارائه شد بحث فروش آنلاین صنایع دستی خراسان‌جنوبی و شهر بیرجند در سایت‌های اینترنتی و فضای مجازی است.

فرماندار بیرجند گفت: فروش صنایع دستی به صورت آنلاین و در سایت‌های رسمی اینترنتی باعث می‌شود که بازار بزرگ‌تری برای فروش صنایع دستی خراسان جنوبی و بیرجند داشته باشیم.

ناصری اظهار کرد: یکی از مهمترین نیازهای صنایع دستی شهر بیرجند ایجاد یک نمایشگاه دائمی صنایع دستی است تا هر زمان که گردشگری وارد بیرجند شد بتواند با سهولت صنایع دستی مورد نیاز را خریداری کند.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیاد هنرمندان صنایع دستی بیرجند ضرورت ایجاد یک مکان دائمی برای فروش صنایع دستی را ایجاب می‌کند، یادآور شد: اگر میراث فرهنگی طرحی در این زمینه ارائه کند، فرمانداری آماده همکاری است.

نظر شما