شناسهٔ خبر: 31891346 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

برنامه‌هاي هنري سازمان فرهنگي هنري در نوروز

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- معاون هنري سازمان فرهنگي هنري از اجراي برنامه‌هاي مختلف هنري در روزهاي نوروز با رسانه سازمان فرهنگي هنري سخن گفت.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از رسانه خبري سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، معاون هنري سازمان فرهنگي هنري در خصوص ويژه برنامه‌هاي معاونت هنري در نوروز 98 به معرفي چند برنامه شاخص پرداخت و گفت: ويژه برنامه‌اي در باغ موزه قصر از 27 اسفندماه به مناسبت ميلاد حضرت علي(ع) اجرا و ضبط شده که در شب ميلاد، از تلويزيون پخش مي‌‌شود. همچنين به مناسبت 27 رجب در باغ کتاب تهران يک ويژه برنامه هنري از شبکه يک پخش مي‌شود. برپايي بازارچه صنايع دستي، سوغات و غذاي سنتي از ديگر برنامه‌هاي باغ موزه قصر است که از سوم فروردين تا 31 فروردين داير خواهد بود البته تا پايان ماه مبارک رمضان نيز ادامه خواهد داشت.
زندوکيلي اجراي کارگاه قصه‌گويي، کارگاه نقاشي قهوه‌خانه‌اي، موسيقي آذربايجاني و برپايي نمايشگاه گروهي نقاشي از طبيعت را از برنامه‌هاي باغ موزه هنر ايراني دانست که از 2 تا 31 فروردين برگزار مي‌شود و افزود: نمايشگاه هنرهاي تجسمي «چهل‌چراغ» با مشارکت بنياد شهيد با هنرمندان ايثارگر و فرزندان آن‌ها تا 31 فروردين در موزه امام علي(ع) داير است. همچنين «هر نفس نو مي‌شود» نمايشگاه ديگري است که با موضوع بهار و عيد نوروز در موزه امام علي(ع) پذيراي علاقه‌مندان است. موزه سندوزي و نگارخانه لاله نيز با نمايشگاه‌هاي هنري در روزهاي نوروز از هنر دوستان استقبال مي‌کند.
معاون هنري سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران ادامه داد: سعي کرديم تا همه مراکز هنري در برنامه‌ها فعاليت کنند و به شهروندان خدمات ارايه دهند. طرح «هنر براي همه» با هدف ارايه هنر فاخر در دسترس همه مردم با برپايي کنسرت محمد معتمدي آغاز شده است. همه بليط‌هاي اين کنسرت 25 هزار تومان است تا يک خانواده 4 نفري با 100 هزار تومان بتوانند در کنار هم از اين کنسرت فاخر هنري استفاده کنند.. طرح «هنر براي همه» در ادامه در حوزه هنرهاي نمايشي،‌ تجسمي و آفرينش‌هاي ادبي در سال جديد برگزار خواهد شد.
زندوکيلي در پايان گفت: کليت برنامه‌هاي نوروز امسال اين است که همه مناطق در اجراي برنامه‌ها فعال باشند و شهروندان در هر نقطه از شهر تهران بتوانند از اجراي برنامه‌هاي مختلف بهره ببرند.

نظر شما