شناسهٔ خبر: 31890490 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

گردشگران از نمایشگاه سوغات و هدایای چابهار استقبال کردند

مدیر گردشگری منطقه آزاد چابهار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نمایشگاه شامل 60 غرفه متنوع با انواع محصولات مرغوب از 22 استان کشور برپا

صاحب‌خبر - مدیر گردشگری منطقه آزاد چابهار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نمایشگاه شامل 60 غرفه متنوع با انواع محصولات مرغوب از 22 استان کشور برپا شده است.
عدنان حسینی با بیان اینکه انواع سوزن دوزی و سکه دوزی بلوچی، صنایع دست زنان و مردان، سفال و هنر ایرانی از هنرمندان کشور در این نمایشگاه ارائه شده، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه برای بازدید و خرید تا پایان تعطیلات نوروزی دایر است تا گردشگران بتوانند علاوه بر تفریح و گردش سوغات و هدایا خود را خریداری کنند.
وی افزود: چابهار به دلیل متصل بودن به آبهای اقیانوس هند دارای آب و هوای مساعد و جاذبه های فراوان تفریحی و گردشگری است و به ‌عنوان مقصد اصلی سفرهای نوروزی شناخته می شود.
مدیر گردشگری منطقه آزاد چابهار گفت: برای میزبانی هرچه باشکوه ‌تر از مهمانان و مسافران نوروزی برنامه ‌های ویژه ‌ای تدارک دیده شده است.
وی ادامه داد: علاوه بر نمایشگاه صنایع دستی،سوغات و هدایا، جشنواره بهار در چابهار با برنامه‌ های شاد و مفرح متنوعی تدوین و طراحی‌ شده که از سوم فروردین تا پایان نوروز با اجرای کنسرت‌ های موسیقی پاپ، اجرای موسیقی زنده و رقص محلی، مسابقات و برنامه‌ های فرهنگی، هنری و ورزشی ازجمله موج ‌سواری و غواصی، اهداء پکیج‌ های فرهنگی به مسافران، نمایشگاه صنایع‌دستی، سوغات و هدایا از مسافران نوروزی استقبال می ‌کند.
3043**3213
انتهای پیام

نظر شما