شناسهٔ خبر: 31890424 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برای بررسی روند ارائه خدمات درمانی؛

بازدید معاون کل وزارت بهداشت از مراکز درمانی خوزستان

معاون کل وزارت بهداشت در سفر به استان خوزستان، از مراکز درمانی شهر‌های آبادان، خرمشهر و اهواز بازدید کرد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت؛ ایرج حریرچی، در سفر به استان خوزستان، از نخستین ساعات آغاز سال جدید تا عصر روز دوم فروردین، مراکز درمانی این استان را ارزیابی کرد.

وی در ابتدا با حضور در شهر آبادان، از بخش‌های اورژانس و بستری بیمارستان‌های آموزشی درمانی طالقانی و شهید بهشتی این شهر بازدید کرد و نحوه رسیدگی کادر درمانی و روند ارائه خدمات درمانی در این مراکز را بررسی کرد.

حریرچی در ادامه بازدید‌های نوروزی خود، با حضور در شهرستان خرمشهر، از مرکز جراحی محدود ۲۲ تخته فخرالنساء خرمشهر و همچنین، مرکز مدیریت اورژانس و پایگاه اورژانس خرمشهر نیز بازدید کرد.

معاون کل وزارت بهداشت همچنین با حضور در محل اسکان کاروان‌های راهیان نور در خرمشهر از محل اسکان و مراکز تهیه و طبخ غذا بازدید کرد و افزود: براساس تفاهم نامه ستاد با وزارت بهداشت، با کد ملی زائران راهیان نور برگه‌ای صادر می‌شود و هیچگونه هزینه‌ای برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی پرداخت نخواهند کرد.

حریرچی در ادامه سفر خود، از بخش‌های مختلف بیمارستان سینا شهرستان کارون و بیمارستان گلستان شهر اهواز نیز بازدید کرد و از نزدیک در جریان ارائه خدمات درمانی در این بیمارستان قرار گرفت.

معاون کل وزارت بهداشت همچنین، از داروخانه‌های شهرستان‌های آبادان و خرمشهر و چند داروخانه خصوصی در اهواز نیز بازدید کرد و برای ادامه بازدید‌ها راهی رامهرمز و شیراز شد.

نظر شما