شناسهٔ خبر: 31889352 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

زباله سفر را تحویل بدهید "هدیه ویژه" دریافت کنید

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ از برگزاری جشنواره نوروزگاه در بوستان پامچال خبر داد و گفت: مسافران با تحویل زباله‌های سفری خود در ایستگاه اطلاع‌رسانی مسافران نوروزی در محور امام رضا(ع) می‌توانند سبزه، گل و ماهی هدیه بگیرند.

صاحب‌خبر -

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ اکبر مختاری اظهار کرد: جشنواره فرهنگی، تفریحی، ورزشی نوروزگاه از سوم فروردین در بوستان پامچال آغاز به کار کرده و تا دهم فروردین هر روز از ساعت 17 تا 23 میزبان علاقه مندان است.

وی با اشاره به اینکه جشنواره نوروزگاه هر شب در سه بخش اجرا می شود، گفت: برپایی سن و اجرای برنامه های مختلف نظیر اجرای موسیقی زنده سنتی و موسیقی پاپ، نوروزخوانی، نمایش کودک، مسابقه کودک و بزرگسال با موضوع نوروز، موسیقی آیینی اقوام ایرانی، شعبده بازی، تقلید صدا، استند آپ کمدی، دعوت و تجلیل از خانواده معظم شهدا، نخبگان و فرهیختگان سطح منطقه، توصیه های ویژه نوروزی و آموزش بهینه سازی مصرف انرژی انجام می شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 بخش دوم و سوم جشنواره را شامل برپایی غرفه های اجرایی و میدانی دانست و افزود: غرفه های اجرایی شامل رادیو پردیس نوروزگاه، سلامت و طب ایرانی، نوروز و سلامت، ورزش و تندرستی، کودک و سرگرمی، نقاشی کودک، ایستگاه پذیرایی، گردشگری، کلینیک گل و گیاه، پسماند، ساحل شنی، صنایع دستی، ترافیک و ایمنی و خانه اسباب بازی است.

مختاری ادامه داد: همچنین غرفه های میدانی شامل برگزاری مسابقات خانوادگی، بازی های بومی و محلی شامل طناب کشی، دارت، شطرنج، فوتبال دستی، تن پوش عروسکی، پینگ پنگ و بازی های صفحه ای است؛ در جشنواره نوروزگاه تلاش کردیم برنامه ها برای تمام سنین مناسب باشد.

وی یکی از برنامه های ویژه امسال را اهدای سبزه، گل و ماهی به مسافران نوروزی عنوان کرد و گفت: مسافران با تحویل زباله های سفری خود در ایستگاه مسافران نوروزی در محور امام رضا(ع) می توانند این هدایا را دریافت کنند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 عنوان کرد: ایستگاه استقبال از مسافران نوروزی در میدان ثامن الحجج در بزرگراه امام رضا(ع) که از 29 اسفند آماده استقبال از مسافران نوروزی است، چهار غرفه اطلاع رسانی دارد که بسته های گردشگری آخرین اطلاعات تهران در نوروز 98 را در اختیار مسافران قرار می دهد.

برگزاری تورهای گردشگری در پایتخت

دیدار عیدانه وزیر رفاه و رئیس سازمان بهزیستی با سالمندان و کودکان+ عکس

آغاز برنامه های نوروزی در برج میلاد از امروز

پیش بینی 3 میلیون گردشگر از برنامه های نوروزی تهران

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما