شناسهٔ خبر: 31888377 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نیروی انتظامی قدیمی | لینک خبر

سانحه رانندگی در هرسین با 6 کشته

گروه استان ها - کرمانشاه - رئیس پلیس راه استان از وقوع یک فقره سانحه رانندگی در محور هرسین خبر داد که در پی آن 6 نفر جان خود را از دست دادند.

صاحب‌خبر -
 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد حیدری" اظهار داشت: این سانحه رانندگی ساعت 18 عصر روز گذشته (2 فروردین) میان 2 دستگاه خودروی سواری پژو پارس و پراید رخ داد که همه سرنشینان آنها کشته شدند.

وی افزود: در این سانحه مرگبار، 5 سرنشین خودروی پراید و تنها سرنشین پژوپارس که راننده آن بود جان خود را از دست دادند.

سرهنگ حیدری با بیان اینکه 2 نفر از سرنشینان خودروها در صحنه حادثه فوت کرده اند، افزود: 4 نفر نیز حین انتقال به مراکز درمانی جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه علت وقوع این حادثه مرگبار را انحراف به چپ خوردوی پژوپارس عنوان کرد.

وی با ابراز تاسف از وقوع این حادثه تلخ، گفت: لحظه ای غفلت و عدم توجه به قوانین و مقررات رانندگی باعث رخ دادن چنین حوادث مرگبار و غیرقابل جبرانی می شود.

سرهنگ حیدری با اشاره به اوج گرفتن سفرهای نوروزی و افزایش 7 درصدی تردد در جاده های استان کرمانشاه، از رانندگان خواست برای لحظه ای زودتر رسیدن جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: از زمان آغاز طرح ویژه نوروزی تاکنون 8 نفر در جاده های استان کرمانشاه جان خود را از دست داده اند.

وی در پایان از وجود 105 گشت پلیس در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: رانندگانی که حین سفر 2 تخلف حادثه ساز مرتکب شوند خودروی آن ها 72 ساعت توقیف می شود.#


انتهاي خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد

نظر شما