شناسهٔ خبر: 31888065 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرکل کانون پرورش فکری کرمانشاه:

کانون پرورش فکری کرمانشاه در ایام نوروز پذیرای کودکان و نوجوانان است

مدیر‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: کانون پرورش فکری کرمانشاه در ایام نوروز با اجرای طرح «عیدانه کتاب» پذیرای کودکان و نوجوانان است.

صاحب‌خبر -

مهناز فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: با اجرای طرح «عیدانه کتاب» در روزهای نوروز سال 98 آماده خدمات‌رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان ایران زمین است که میهمان استان کرمانشاه هستند.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر، ادامه داد: مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری(واقع در سه راه 22 بهمن) در شهر کرمانشاه از ساعت 8:30 دقیقه و صبح تا 12 و از روز یکم فروردین تا 16 فروردین 1398 آماده خدمت‌رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان است.

وی گفت: واحد سیار روستایی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه نیز در همین این روزها طی چندین برنامه در پارک‌ها و تفرجگاه‌های عمومی شهر حضور خواهد داشت.

فتاحی اضافه کرد: در روز هفتم فروردین‌ماه نیز طرح نوروزی عیدانه کتاب با اجرای ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه اجرا می‌شود.

آنگونه که این مسؤول می‌گوید، توزیع کتاب، اجرای مسابقه کارت پستال‌ سازی همراه با اهدای هدایای فرهنگی، انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی و هنری، و...از برنامه‌های شاخصی است که در مراکز فعال عیدانه کتاب اجرا می‌شود.

انتهای پیام/پ

نظر شما