شناسهٔ خبر: 31888037 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری خبر داد

بهره‌مندی 7300 مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون حدود هفت‌هزار و 300 مسافر از خدمات پایگاه های نوروزی و امداد و نجات جمعیت هلال احمر این استان بهره‌مند شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط‌عمومی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری سید احمد مرتضوی فرد گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون حدود هفت‌هزار و 300 مسافر از خدمات پایگاه های نوروزی و امداد و نجات جمعیت هلال احمر این استان بهره‌مند شدند.

جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: 462 مسافر نوروزی از ایستگاه سلامت، 441 مسافر از فضای دوستدار کودک، 300 مسافر از خدمات خیمه نماز این جمعیت بهره‌مند شدند.

وی افزود: یک‌هزار و 460 نفر از برنامه های ترویجی و اطلاع رسانی، یک‌هزار و 41 نفر از برنامه‌های انگیزشی و 869 نفر نیز از برنامه‌های آموزشی بهره‌مند شدند.

مرتضوی‌فرد با بیان اینکه از ابتدای طرح امداد نوروزی تاکنون نیز امدادگران این جمعیت به 11 حادثه جاده و کوهستان امدادرسانی کردند، خاطرنشان کرد: 12 نفر در این حوادث از خدمات جمعیت هلال‌احمر بهره‌مند و 18 نفر نیز اسکان داده شدند.

جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری در پایان بیان کرد: 350 نفر از امدادگران و نجاتگران، یک‌هزار و 400 نفر جوانان عضو این جمعیت در 47 پایگاه ثابت، سیار و موقت جمعیت هلال احمر مستقر و به مسافران نوروزی خدمات متنوع ارائه می‌‌کنند.

انتهای پیام/68026/م

نظر شما