شناسهٔ خبر: 31887983 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

تصادفات جاده ای ایام نوروز در رفسنجان سه کشته بر جا گذاشت

به گزارش ایرنا ، سید‌ مرتضی سیدباقری روز شنبه در جمع خبرنگاران به عملکرد اورژانس رفسنجان طی یک هفته گذشته اشاره و اظهار داشت: کل ماموریت های انجام شده در این

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا ، سید‌ مرتضی سیدباقری روز شنبه در جمع خبرنگاران به عملکرد اورژانس رفسنجان طی یک هفته گذشته اشاره و اظهار داشت: کل ماموریت های انجام شده در این مدت تاکنون 314 مورد بوده که 71 مورد ماموریت تصادفی و 243 ماموریت غیرتصادفی داشتیم.
وی با بیان اینکه در کل ماموریت ها در این مدت 15مورد فوتی داشتیم افزود: در تصادفات سه نفر و در حوادث غیرتصادفی‌ 12 نفر جان خود را از دست دادند.
سید باقری عنوان کرد: در تصادفات 136 نفر مصدوم شدند که 65 نفر از این تعداد به بیمارستان علی ابن ابیطالب اعزام شدند و مابقی بطور سرپایی مداوا شدند.
وی تصریح کرد: در ماموریت های غیرتصادفی نیز 177 نفر مصدوم داشتیم که 115 نفر از این تعداد به بیمارستان اعزام شدند.
رییس مرکز فوریت های پزشکی رفسنجان همچنین گفت: تعداد مراجعین به اورژانس بیمارستانی در رفسنجان طی مدت ذکر شده بیش از چهار هزار و 700 نفر بوده که از این تعداد یکهزار و 122 بیمار بستری و مابقی نیز سرپایی درمان و به منزل برگشتند.
وی ضمن تبریک حلول سال جدید به مردم توصیه کرد: مردم و رانندگان در مسافرت ها قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا سفری لذت بخش را تجربه و با آسودگی خاطر به محل زندگی خود برگردند.
سید باقر ی تأکید کرد: اکثر تصادفات منجر به فوت بر اثر خواب آلودگی و خستگی راننده اتفاق می افتد.
رفسنجان‌ با جمعیت بالغ بر 311 هزار نفر در 110 کیلومتری کرمان قرار گرفته و یکی از مقصدهای گردشگری در استان کرمان محسوب می شود.
7433/ 5054
انتهای پیام

نظر شما