شناسهٔ خبر: 31887876 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

6 هزار مسافر نوروزی در مدارس ایلام اسکان یافتند

ایلام - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش ایلام از اسکان 6 هزار مسافر در قالب نفر روز در مدارس این استان از ابتدای تعطیلات نوروزی خبر داد.

صاحب‌خبر -

اسفندیار رستم زاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مسافران در قالب 530 خانوار در 141 مدرسه در مناطق مختلف این استان از 28 اسفندماه پارسال تا روز گذشته اسکان یافته اند.
وی گفت: اسکان در این فضاها در قالب 814 کلاس درس از عصر روز تا 15 فروردین سال آینده در مناطق مختلف استان انجام می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش ایلام ادامه داد: از مجموع این کلاس ها پنج کلاس ویژه، 443 کلاس الف و 366 کلاس ب هستند که بر اساس امکانات رفاهی درجه بندی شده اند.
به گفته رستم زاد، تعرفه اسکان میهمانان در این مدارس نسبت به پارسال افزایش و به منظور ارائه خدمات گسترده تر به میهمانان نوروزی این فضاها به امکانات اولیه همچون یخچال، تلویزیون، فرش و اجاق گاز تجهیز و ستاد اسکان میهمانان نوروزی در 14 منطقه آموزشی استان نیز تشکیل شده است.
وی یادآور شد: مدارس پیش بینی شده برای اسکان میهمانان فرهنگی و نوروزی با ظرفیت پذیرش روزانه بیش از چهار هزار نفر در شهرستان های مختلف استان برای تعطیلات نوروز 98 تجهیز خواهند شد.
وی با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی پارسال 32 هزار میهمان در مدارس این استان اسکان یافتند، افزود: دره شهر و ایلام به ترتیب پذیرای بیشترین اسکان میهمان بودند.
به گزارش ایرنا، استان ایلام با جاذبه های طبیعی و گردشگری فراوان در ایام تعطیلات نوروز پذیرای هزاران میهمان از مناطق مختلف کشور است.
7171/6119

نظر شما