شناسهٔ خبر: 31887741 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

به‌کارگیری خودروهای نظامی سپاه درمناطق سیل‌زده

صاحب‌خبر -

فرمانده سپاه کربلا از اعزام و به‌کارگیری ماشین‌آلات سنگین امدادی سپاه و حتی خودروهای نظامی به شهرستان‌های سیل‌زده خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، محمدحسین بابایی درباره اقدامات سپاه در سیل چند روز گذشته مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وظیفه سپاه این است که در حوادث مترقبه و غیرمترقبه در خط مقدم امدادی باشد.

وی افزود: در سیل چند روز اخیر نیز 200 پاسدار و نیروهای بسیجی زودتر از همه دستگاه‌ها به صورت سازمان یافته برای کمک به مردم سیل‌زده سیمرغ، بهنمیر، میاندورود، هزارجریب، ساری و نکا وارد عمل شدند.

فرمانده سپاه کربلا یادآور شد: در بخش مهندسی اعزام و به‌کارگیری ماشین‌آلات سنگین امدادی سپاه و حتی خودروهای نظامی به شهرستان‌های سیل‌زده صورت گرفت.

وی تصریح کرد: نیروهای امدادی بسیج برای مقابله با بحران به صورت عملی وارد میدان شدند از توزیع مواد غذایی بین سیل‌زدگان تا به‌کارگیری قایق‌ها و جت اسکی‌های سپاه برای نجات جان مردم محاصره‌شده در سیل بخشی از اقدامات امدادی سپاه بود.

بابایی در پایان با توضیح این نکته درباه اینکه اقدامات سپاه دیده نمی‌شود و مسؤولان در گزارش‌ها خود از نهادی رسمی که زیرنظر دولت هستند نام می‌برند اما از اقدامات سپاه حرفی نمی‌زنند،گفت: هر چند اقدامات سپاه و بسیج نیازی به برجسته شدن در بین مردم ندارد چون مردم دارند خدمات سپاه را می‌بینند اما این انتظار از مسؤولان و رسانه‌ها می‌رود برای تقویت و تشویق روحیه مردمی در مشارکت‌های عمومی حضور امدادی سپاه و بسیج را گزارش دهند.

برچسب‌ها:

نظر شما