شناسهٔ خبر: 31887440 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

برگزاری دومین جشنواره موسیقی سنتی نوروزگاهی در سمنان

گروه فرهنگی ــ شهردار سمنان از برگزاری دومین جشنواره موسیقی سنتی نوروزگاهی در این شهر خبر داد و افزود: این جشنواره با اجرای موسیقی نواحی استان سمنان همراه خواهد بود.

صاحب‌خبر -

برگزاری دومین جشنواره موسیقی سنتی نوروزگاهی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، محمد ناظم‌رضوی، شهردار سمنان، شب گذشته، 2 فروردین در جمع اصحاب رسانه از برگزاری دومین جشنواره موسیقی سنتی نوروزگاهی در سمنان از روز سوم لغایت دهم فروردین ماه در سمنان خبر داد و گفت: این جشنواره در میدان ارگ سمنان با اجرای موسیقی بومی و محلی نواحی سمنان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سازمان فرهنگی و هنری و جوانان شهرداری سمنان با همراهی میراث فرهنگی برگزار کننده این جشنواره هستند، که اجرای موسیقی محلی گروه دشت شقایق‌ها از کالپوش در شرقی‌ترین بخش استان سمنان آغاز کننده این جشنواره در روز سوم فروردین ماه ۹۸ خواهد بود.

ناظم‌رضوی با اشاره به اینکه در راستای نشاط اجتماعی و تحقق شعار سمنان، نوروزی برای کودکان از روز سوم تا دهم فروردین ماه در کارناوال شادی از بوستان کدیور، میدان شهید دریادار همتی و جنگ شادیانه در پارک ۱۷ شهریور، سالن وحدت اجرا می‌شودیاداور شد: موسیقی سنتی سمنانی روز چهارم فروردین در این جشنواره به روی صحنه خواهد رفت و در روز پنجم موسیقی روستای حسن آباد و موسیقی اقوام گرمسار برای علاقمندان اجرا می‌شود.

شهردار سمنان متذکر شد: اجرای گروه موسیقی غدیر سمنان، اجرای گروه موسیقی روستای چاشم مهدی‌شهر و اجرای گروهی موسیقی سنتی از دیگر برنامه‌های این جشنواره است که برای دومین سال در سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما