شناسهٔ خبر: 31887430 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

هنیه: شرایط برای رژیم صهیونیستی در آینده سخت تر است

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: رژیم صهیونیستی بایستی پیام تظاهرات بازگشت در مرز غزه و سرزمین های اشغالی را درک کند درغیر این صورت آینده برای این رژیم سخت تر است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
اسماعیل هنیه که در تظاهرات بازگشت شرکت کرده بود، افزود: همه طرف ها باید مسئولیت خود را بپذیرند و تاکید کرد که تظاهرات بازگشت تا تحقق اهدافش ادامه خواهد داشت.
 
وی گفت: ما هرگز عقب نشینی نخواهیم کرد و هرکس فکر می کند که ما می توانیم یک گام به عقب برداریم بدون اینکه به اهداف مان برسیم اشتباه کرده است و باید در محاسبات خود تجدیدنظر کند.
 
رئیس دفتر سیاسی حماس با بیان اینکه این جنبش در کنار یکپارچگی مردم فلسطین ایستاده گفت: باید متحد به معامله قرن نه بگوییم و از قدس و حق بازگشت عقب نشینی نکنیم. مردم باید زمام امور را بدست بگیرند چراکه در برابر تهدیدهای راهبردی قرار داریم.
 
هنیه افزود: مساله فلسطین به دلیل برخی توطئه ها در برابر تهدیدهای راهبردی است و درنتیجه باید موضع گیری درخصوص خواسته های مردم فلسطین سفت و سخت و ثابت باشد.
 
وی همچنین گفت: حماس شرایط انسانی مردم را ارزیابی می کند و به همین خاطر است که این جنبش و دیگر گروه ها شکست محاصره و پایان رنج های مردمی را در راس اولویت های خود قرار داده اند.
 
روز جمعه مردم فلسطین در غزه در پنجاه و یکمین هفته تظاهرات بازگشت در این راهپیمایی شرکت کردند.
براساس گزارش وزارت بهداشت فلسطین در غزه، در این راهپیمایی دو فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی شهید و 62 نفر نیز زخمی شدند.
 
مردم غزه همچنین از 10 فروردین 97 با برگزاری تظاهرات بازگشت خواستار پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی و شکست محاصره غزه شدند.
تاکنون در این تظاهرات بیش از دویست فلسطینی شهید شدند.
 

نظر شما