شناسهٔ خبر: 31887221 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نماینده اسبق مجلس:

مشکلات موجود ارتباطی به سیاست‌های دولت ندارد/ آمریکایی‌ها تصور می‌کردند با خروج از برجام می‌توانند نظام را تغییر دهند

نماینده پیشین مجلس گفت: دولت آنچه باید انجام دهد را تا حدود زیادی به نحو احسنت انجام داده است و مشکلاتی که وجود دارد، به سیاست های دولت ارتباطی ندارد.

صاحب‌خبر -

«داریوش قنبری»، نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی، در خصوص مهم‌ترین اتفاق سیاسی سال 97 در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: از نظر من بازگشت تحریم ها و در واقع خروج آمریکا از برجام مهمترین، اتفاق سیاسی سال گذشته بود. این اتفاق بیشترین صدمات را متوجه اقتصاد کشور کرد.

وی با اشاره به هدف آمریکا از خروج خود از برجام ادامه داد: آمریکایی‌ها اعلام کردند هدف‌شان از خروج این است که از مداخله در امور دیگران خودداری کنند. منظور آن‌ها به خطر افتادن منافع هم‌پیمانان آمریکاست و ایران را خطری در این مورد می‌دانند.

قنبری اضافه کرد: تصور آن‌ها از فشارهایی که در عرصه سیاست خارجی وارد می‌شود، این است که مردم خسته می‌شوند و در نتیجه نظام از بین خواهد رفت. در مجموع باید گفت اطلاعات هیات حاکمه جدید آمریکا درباره امور داخلی ایران بسیار کم و ناچیز است و احساس می‌کنند، با این اقدامات می‌توانند ملت ایران را در تقابل با حکومت قرار دهند.

این نماینده پیشین مجلس بیان کرد: دولت راهی جز مقاومت ندارد. زیاده‌خواهی دشمنان جز این راهی نگذاشته است. دولت در مسیر دفاع از حقوق و منافع ملت به نحوی حرکت می‌کند که عزت ملی حفظ و منافع ملی تامین شود.

قنبری یادآور شد: دولت آنچه باید انجام دهد را تا حدود زیادی به نحو احسن انجام داده و مشکلاتی که وجود دارد به سیاست‌های دولت، ارتباطی ندارد.

وی در پایان گفت: در شرایطی موجود باید به مردم گفت که صبر پیشه کنند.

نظر شما