شناسهٔ خبر: 31887113 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

دلیگانی مطرح کرد:

مجمع در هنگام بررسی لوایح به بدعهدی اروپایی ها توجه داشته باشد

عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام باید دقت لازم را نسبت به بد عهدی های اروپا داشته باشند؛ چرا که اگر cft و پالرمو به تصویب برسند؛ قطعا اروپایی ها یک گام روبه جلو خواهند آمد.

صاحب‌خبر -

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،به روند رسیدگی لوایح سی اف تی و پالرمو اشاره کرد وگفت: اهداف اتحادیه اروپا و آمریکا به یک شیوه است،اما از مسیرهای مختلف هدف های خود را دنبال میکنند.

ماهیت سیاسی اروپایی ها و آمریکا در قبال ایران هیچ تفاوتی ندارد

وی در ادامه افزود: ماهیت سیاسی اروپایی ها  و آمریکا در حقیقت در قبال ایران به یک روش است و هیچ تفاوتی با هم ندارند و همین مسئله سبب می شود،که ما نباید به این ها اعتماد کنیم.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی به تعهد نامه برجام اشاره و تصریح کرد: در تعهد نامه برجام اروپایی ها هم همانند آمریکا به این قرارداد پایبند نبودند و هیچ گونه اقدام مناسبی را  در جهت پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران عملیاتی نکردند.

مقامات آمریکایی  با هماهنگی  اتحادیه اروپایی از برجام خارج شدند

دلیگانی به هماهنگ بودن آمریکا و اروپایی ها درعدم پایبندی به تعهد نامه برجام اشاره و تاکید کرد: آمریکایی ها با هماهنگی اروپایی ها از برجام خارج شدند و البته اروپایی ها هم با هماهنگی کامل با آمریکا به صورت ظاهری در برجام ماندند؛اما هیچ وعده ای را عملیاتی نکردندتا همچنان ایران را بلاتکلیف بگذارند.

نماینده مردم شاهین شهر در ادامه همین مبحث تصریح کرد: اروپایی ها با عدم اجرای به تعهدات خود عملا برجام را زیر پا گذاشتند و لذا بر همین اساس این ها هم غیر قابل اعتماد هستند.

اگر cft و پالرمو به تصویب برسند؛قطعا اروپایی ها یک گام روبه جلو خواهند آمد

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه مجمع تشخیص مصلحت نظام باید دقت لازم را بر تصویب لوایح اف ای تی اف به کار گیرند،اظهار کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام باید دقت لازم را نسبت به بد عهدی های اروپا داشته باشند؛چرا که اگر cftوپالرمو به تصویب برسند؛قطعا اروپایی ها یک گام روبه جلو خواهند آمد ./

پایان پیام

نظر شما