شناسهٔ خبر: 31886984 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

آرژانتین 1-3 ونزوئلا؛ شکست عجیب آلبی سلسته در یک بازی دوستانه

مهیار میرزاپور

این بازی در مادرید و در ورزشگاه واندا متروپولیتانو برگزار شد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- تیم های آرژانتین و ونزوئلا در یک بازی دوستانه برابر یکدیگر قرار گرفتند.

اطلاعات بازی

تورنومنت: بازی دوستانه
روز و تاریخ بازی: شنبه | 3 فروردین 1398
مکان: ورزشگاه واندا متروپولیتانو
داور: خوزه مارسا سانچز

گلزنان و دقایق: روندون (6) و موریو (44) و مارتینز (75) برای ونزوئلا - لائوتارو مارتینز (59) برای آرژانتین

ونزوئلا-آرژانتین2

ترکیب دو تیم

ونزوئلا-آرژانتین

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به صفحه اختصاصی این بازی در بخش نتایج زنده طرفداری مراجعه کنید.

شرح بازی

ونزوئلا گل اول بازی را به ثمر رساند. توپ و میدان در اختیار آرژانتین بود ولی آنها نمی توانستند موقعیت گلزنی روی دروازه حریف ایجاد کنند. در دقیقه 22، لائوتارو سعی کرد از کمند مدافعان ونزوئلا بگریزد و در موقعیت تک به تک قرار گیرد ولی آنها اجازه ندادند ضربه اش را به درستی به توپ وارد کند. در دقیقه 35، ماچیس در موقعیت تک به تک با آرمانی قرار گرفت و ضربه اش را دروازه بان آرژانتین به کرنر فرستاد. در دقیقه 37، ضربه فنی مسی را دروازه بان ونزوئلا با کف دست به کرنر فرستاد. در دقیقه 39، ارسال از سمت راست انجام شد و ضربه سر ویانوئوا از کنار تیر عمودی دروازه آرژانتین به بیرون رفت. ونزوئلا به گل دوم هم رسید. بازیکنان آرژانتین بازی ضعیفی را ارائه کردند. لائوتارو مارتینز گل اول آلبی سلسته را به ثمر رساند. ونزوئلا از روی ضربه پنالتی گل سومش را هم وارد دروازه حریف کرد. در دقیقه 80، ضربه آزاد مسی با اختلاف اندک از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

شرح گل ها

روندون - 6 (ونزوئلا): با یک پاس عمقی زیبا، روندون در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفت. او با یک ضربه دیدنی گل اول بازی را به ثمر رساند.

موریو - 44 (ونزوئلا): موریو از سمت چپ وارد باکس پنالتی حریف شد و با یک ضربه مهارنشدنی و زیبا توپ را به کنج دروازه آرژانتین فرستاد.

ونزوئلا

لائوتارو مارتینز - 59 (آرژانتین): روی یک ضدحمله سریع و با پاس لو سلسو، لائوتارو در موقعیت تک به تک قرار گرفت. او با یک ضربه پای چپ گل اول آلبی سلسته را ثبت کرد.

مارتینز - 75 (ونزوئلا): بازیکن ونزوئلا در محوطه جریمه آرژانتین سرنگون شد و داور به نشانه پنالتی در سوت خود دمید. جوزف مارتینز پشت ضربه ایستاد و توپ را خلاف جهت حرکت دروازه بان به گل تبدیل کرد.

خلاصه بازی

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما