شناسهٔ خبر: 31886787 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس پارک علم و فناوری کردستان:

رونق تولید در گرو توجه به اقتصاد دانش‌بنیان است

رئیس پارک علم و فناوری کردستان گفت: توسعه اقتصادی و رونق در تولید نیازمند اقدامات عملی و علمی در این مسیر است و بدون شک توجه به اقتصاد دانش‌بنیان می‌تواند رونق تولید در کشور را به دنبال داشته باشد.

صاحب‌خبر -

خالد سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: مقام معظم رهبری هر سال با درایت و نگاهی عالمانه مسیر حرکت را برای ایرانیان روشن می‌کنند و بر همه ما واجب است که برای تحقق منویات ایشان تمام تلاش خود را به کار گیریم.

وی افزود: سال گذشته از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری شد و اقداماتی در این مسیر توسط مردم و مسؤولان صورت گرفت.

سعیدی خاطرنشان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک‌های علم و فناوری با تکیه بر نیروی جوان و خبره همواره کوشیده‌اند بر پایه تولیدات سنتی و ملی کشورمان به خلق آثار و تولیدات متناسب با تکنولوژی روز دنیا گام بردارند و بدون شک این شرکت‌ها نمونه عینی حرکت در مسیر منویات رهبری هستند.

رئیس پارک علم و فناوری کردستان اظهار داشت: رونق تولید در گرو توجه به اقتصاد دانش‌بنیان است چرا که دانشمندان و نخبگان ما با درنظر گرفتن پیشینه فرهنگی و تاریخی خویش اقدام به تولید می‌کنند و هرگونه حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیان رونق تولیدات را به دنبال خواهد داشت.

سعیدی ابراز امیدواری کرد، در سال رونق تولید شاهد نگاه ویژه مسؤولان استانی و کشوری به حوزه اقتصاد دانش‌بنیان در استان کردستان باشیم.

انتهای پیام/76/2330

نظر شما