شناسهٔ خبر: 31886786 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت | لینک خبر

نسخه AR انگری بردز برای iOS به زودی منشتر می شود: جزیره خوک ها در واقعیت مجازی

بدون اغراق می توان گفت که بازی انگری بردز (Angry Birds) یا همان پرنده های شاکی از خوک ها (!) را می توان فصلی نو در بازی های موبایلی دانست که با استفاده قوی از توانایی های لمسی آیفون ها که آن زمان کم رقیب بود، تبدیل به رویای اکثر کاربران روی موبایلشان شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

بدون اغراق می توان گفت که بازی انگری بردز (Angry Birds) یا همان پرنده های شاکی از خوک ها (!) را می توان فصلی نو در بازی های موبایلی دانست که با استفاده قوی از توانایی های لمسی آیفون ها که آن زمان کم رقیب بود، تبدیل به رویای اکثر کاربران روی موبایلشان شود. حالا گویا قرار است این عنوان پیر که این روزها دیگر خریداری ندارد، دوباره بخواهد مسیر صحیح استفاده از توانایی های ویژه iOS و آیفون ها را به دیگر توسعه دهنده ها نشان دهد. نسخه AR انگری بردز برای iOS به زودی منشتر می شود و جزیره خوک ها در واقعیت مجازی قرار است برای ما یک تجربه دوست داشتنی از بازی AR باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نسخه AR انگری بردز برای iOS

بازی انگری بردز با عرضه برای هدست‌های واقعیت مجازی Magic Leap ،Oculus Rift و Vive جانی تازه گرفته است. حالا، شرکت Rovio تصمیم دارد نسخه موبایل واقعیت افزوده این بازی را برای اولین بار عرضه کند. در ابتدا، این بازی AR به طور اختصاصی برای دستگاه‌های آیپد و آیفون منتشر می‌شود.

به گفته شرکت Rovio، این بازی برای iOS در اواخر بهار امسال عرضه می‌شود اما از هم‌اکنون برای پیش‌خرید آماده است. بازی Angry Birds AR: Isle of Pigs یک بازی رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای خواهد بود.

این بازی برای اجرای به صورت واقعیت افزوده در iOS از پلتفرم ARKit اپل استفاده می‌کند. شما در دنیای مجازی احساس می‌کنید یک تیر و کمان واقعی به دست گرفتید و می‌خواهید اهدافی را بزنید.

شما به طور کاملا واقعی می‌توانید زاویه پرتاب پرنده‌ها را تنظیم کنید و اگر مانعی سر راه نباشد؛ دست خود را روی صفحه‌نمایش به عقب کشیده و بعد رها کنید.

Angry Birds AR: Isle of Pigs

انگری بردز AR

انگری بردز AR

تجربه واقعیت افزوده انگری بردز

به گفته برخی از افرادی که این انگری بردز واقعیت افزوده را روی موبایل بازی کردند؛ یکی از بهترین بازی‌های AR است که تا کنون ساخته شده است. همه فضاها و اندازه‌ها در دنیای مجازی دقیق و همراه با کیفیت تصویر بالایی است. شما روی هر سطح صافی می‌توانید این بازی را تجربه کنید.

گفتنی است کیفیت و لذت تجربه این بازی وابستگی زیادی به مدل آیفون شما خواهد داشت. مدل‌های آیفون بالاتر با iOS 12 کیفیت اجرای بسیار بهتری دارند. رای بازی انگری بردر واقعیت مجازی نیاز به یک دستگاه مجهز به پلتفرم ARKit دارید. آیفون‌های ۶S به بالا، نسل پنجم آیپد و همه آیپد پروها می‌توانند این بازی را نصب و اجرا کنند.

هنوز مشخص نیست Angry Birds AR: Isle of Pigs چه زمانی برای اندروید عرضه خواهد شد ولی به‌زودی به طور رایگان در اپ‌استور اپل در دسترس کاربران پلتفرم iOS قرار می‌گیرد. در سال‌های اخیر، شرکت راویو با خطر ورشکستگی روبرو بوده و یکی از راه‌های نجات خود را در عرضه نسخه AR بازی انگری بردز برای هدست‌های واقعیت مجازی و گوشی‌های موبایل می‌بیند.

نظر شما درباره انگری بردز AR چیست؟ به نظر می رسد که باید در به زودی iOS بدست ها را دور اتاق چرخان بگیریم تا در حین انگری بردز بازارن به در و دیوار نخورند!

لینک کوتاه:

نظر شما