شناسهٔ خبر: 31886611 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

ارزانترین منطقه تهران برای خرید خانه کجاست؟

منبع: تسنیم

بر اساس آمارهای رسمی ارزان‌ترین واحدهای مسکونی تهران در منطقه ۱۸ پایتخت واقع شده و میانگین قیمت هر مترمربع آپارتمان در این منطقه ۴.۵ میلیون تومان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، مطابق آمار رسمی در بهمن ماه امسال قیمت متوسط هر مترمربع واحد مسکونی در منطقه ۱۸ تهران ۴ میلیون و ۵۶۵ هزار تومان بود که در مقایسه با ماه پیش از آن (دیماه ۹۷) بالغ بر ۷.۵ درصد رشد را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

آخرین میزان کاهش معاملات مسکن در تهران

جدول / قیمت آپارتمان های ۵ ساله در تهران

در محله یافت‌آباد این منطقه واحد مسکونی ۸۰ متری ۲ سال ساخت به قیمت ۲۴۷ میلیون تومان یعنی هر متر مربع حدود ۳ میلیون و ۸۷ هزار تومان و آپارتمان ۷۱ متر با عمر ۳ سال در بهداشت به قیمت ۳۵۱ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۴ میلیون و ۹۴۱ هزار تومان) معامله شده است. یک واحد مسکونی ۶۴ متری که ۹ سال از زمان ساخت آن می‌گذرد به قیمت ۳۰۴ میلیون تومان (هر مترمبع حدود ۴ میلیون و ۷۱۹ هزار تومان) فروخته شده است.

در ولیعصر واحد مسکونی نوساز با مساحت ۶۲ متر به قیمت ۴۹۳ میلیون تومان (هر مترمربع ۷ میلیون و ۹۵۱ هزار تومان) و آپارتمان ۶۵ متری نوساز در این منطقه به قیمت ۲۹۹ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۴ میلیون و ۶۰ هزار تومان) خریداری شده است.

همچنین در این منطقه واحد ۱۳۰ متری ۴۲ ساله به قیمت یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان یعنی هر مترمربع حدود ۱۰ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان در سامانه کد رهگیری ثبت معامله شده است.

نظر شما