شناسهٔ خبر: 31886307 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

معاون استاندار گلستان:

در سیمین‌شهر و روستا‌های گرگانرود خانه‌های خود را تخلیه کنید

صاحب‌خبر -
مردم سیمین‌شهر و روستا‌های گرگانرود خانه‌های خود را تخلیه کنند
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: از مردم سیمین‌شهر و روستا‌های اطراف گمیشان می‌خواهیم که امشب (جمعه، ۲ فروردین) خانه‌هایشان را تخلیه کنند و به سکونتگاه‌های امن بروند.

عبدالرضا چراغعلی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: امروز (جمعه) جلسه ستاد مدیریت بحران استان گلستان با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر، معاونین استاندار و مدیران عضو این ستاد در گمیشان برگزار شد.

وی افزود: در حال حاضر وضعیت ورودی آب از شهرستان آق‌قلا را رصد می‌کنیم و تلاش داریم که ورود آب به سکونتگاه‌های روستایی و شهری را در شهرستان گمیشان کاهش دهیم.

چراغعلی بیان کرد: تمهیدات لازم برای خدمت‌رسانی مطلوب به خسارت‌های احتمالی که برای منازل مسکونی شهرستان گمیشان پیش خواهد آمد، در نظر گرفته شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه "از مردم سیمین‌شهر و روستا‌های اطراف گمیشان می‌خواهیم که امشب منازل خود را تخلیه کنند"، تصریح کرد: مدارس و مکان‌هایی توسط فرمانداری‌ها برای سکونت مردم مشخص شده است.

وی خاطرنشان کرد: دهیاران، بخشداران و فرماندار مسئول پیگیری اسکان مردم هستند. اماکن امن موقت به روستاییان و مردم سیمین‌شهر علام شده است.

نظر شما