شناسهٔ خبر: 31886301 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

مردم سیمین شهر و روستاهای حاشیه‌ گرگانرود در گمیشان خانه های خود را تخلیه کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: از مردم سیمین شهر و روستاهای اطراف گمیشان می‌خواهیم که امشب خانه هایشان را تخلیه و به سکونتگاه های امن بروند

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مردم سیمین شهر و روستاهای حاشیه‌ گرگانرود در گمیشان خانه های خود را تخلیه کنندمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: از مردم سیمین شهر و روستاهای اطراف گمیشان می‌خواهیم که امشب خانه هایشان را تخلیه و به سکونتگاه های امن بروند. 

 

عبدالرضا چراغعلی در گفت و گو با ایسنا- منطقه گلستان اظهار کرد: امروز جلسه ستاد مدیریت بحران استان گلستان با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر، معاونین استاندار و مدیران عضو این ستاد در گمیشان برگزار شد. 

 

وی افزود: در حال حاضر وضعیت ورودی آب از شهرستان آق قلا را رصد می‌کنیم و تلاش داریم که ورود آب به سکونتگاه های روستایی و شهری را در شهرستان گمیشان کاهش دهیم. 

 

چراغعلی بیان کرد: تمهیدات لازم برای خدمت رسانی مطلوب به خسارت های احتمالی که برای منازل مسکونی شهرستان گمیشان پیش خواهد آمد، در نظر گرفته شده است. 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه از مردم سیمین شهر و روستاهای اطراف گمیشان می‌خواهیم که امشب منازل خود را تخلیه کنند، تصریح کرد: مدارس و مکان هایی توسط فرمانداری ها برای سکونت مردم مشخص شده است. 

 

وی خاطرنشان کرد: دهیاران، بخشداران و فرماندار مسئول پیگیری اسکان مردم هستند. اماکن امن موقت به روستاییان و مردم سیمین شهر علام شده است.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما