شناسهٔ خبر: 31886159 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار میبد:

شیوه زندگی شهدا را به عنوان چراغ راه زندگانی خود انتخاب کنیم

یزد - ایرنا - فرماندار میبد گفت: باید اخلاق و رفتاری که شهدای انقلاب داشتند را به عنوان چراغ راه پیشه زندگانی خود انتخاب کنیم ، شهیدانی که در گرمای 50 درجه شلمچه خوزستان در فضایی کوچک همانند قبر شوق شهادت داشتند، شبانه گریه می کردند و در کنار آن روزها می جنگیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، حسین فلاح عصر جمعه در دیدار با خانواده شهید محمد علی قیاسی افزود: ما در بسیاری اوقات با پرداختن به ظاهر امر به باطن امور توجه نمی کنیم، لازم است به فرزندان و دانش آموزان یاد بدهیم اخلاق و مرام گذشتگان را پاس بدارند.
وی یادآور شد : باید فرهنگ خوبی که ما ایرانیان داریم و با فرهنگ دینی آمیخته شد در همه همه شرایط حفظ کنیم، اگر این اخلاق و مرام حفظ شود سخنانی که بر زبان می آوریم به دل می نشیند.
فرماندار میبد تصریح کرد : عمل نکردن به مرام و شیوه گذشتگان و فرهنگی که داریم تنها ظاهری از دین و اخلاق و رفتارها می ماند و در عمل با مشکلات و مسائلی مواجه می شویم.
فلاح خانواده های شهدا را ولی نعمتان انقلاب خواند و گفت : آنها جگر گوشه های خود را فدای انقلاب کردند و ما به دیدار آنها می رویم تا قوت قلبی پیدا کنیم و روحیه بگیریم.
وی ادامه داد: ما با پیشه کردن اخلاق و مرام شهدا می توانیم از نیازمندان دستگیری کنیم و گره از مشکلات مردم باز کنیم.
فرماندار میبد به همراه تعدادی از بسیجیان و هم رزمان طلبه شهید قیاسی از پایگاه شهید شیرودی با خانواده این شهید دفاع مقدس دیدار کرد.
شهید قیاسی در سن 17 سالگی در عملیات کربلای 5 مفقود الاثر شد و بعد از چندین سال پیکر پاکش به دامان خانواده بازگشت.
شهرستان میبد در هشت سال دفاع مقدس حدود 500 شهید تقدیم انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران کرد.
مرکز شهرستان 104هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.
9934/ 2047/

نظر شما