شناسهٔ خبر: 31886078 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فوتبال مقدماتی المپیک 2020؛

کرانچار: به نتیجه دلخواه رسیدیم

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال امید ایران، گفت: در دیدار برابر ترکمنستان به نتیجه دلخواه دست یافتیم و در ادامه مسابقات با شرایطی بهتری کارمان را پیگیری خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمعه شب ایرنا؛ «زلاتکو کرانچار» پس از برتری سه بر یک تیمش در دیدار مقابل ترکمنستان، اظهار داشت: در تورنمنت های مختلف، دیدار نخست همواره از سختی های خاصی برخوردار است. با این حال بر روند بازی تسلط داشتیم و مستحق کسب پیروزی بودیم.
وی افزود: شناختی از حریف نداشتیم و این مساله کار را دشوار کرده بود. بازیکنان ایران برای رسیدن به پیروزی در دیدار نخست از انگیزه زیادی برخوردار بودند و هرچند در دقایق نخست کمی با استرس و عصبانیت بازی را دنبال کردند، اما در ادامه همه چیز به سود ما شد.
این مربی اهل کرواسی تصریح کرد: در نیمه دوم با وجود اینکه گل دوم را به ثمر رساندیم، اما یک اشتباه ساده ما موجب شد تا حریف به بازی بازگردد که خوشبختانه با تلاش زیاد توانستیم کار را تمام کنیم.
وی افزود: به بازیکنان تبریک می گویم که شخصیت خودشان را نشان دادند و توانستند به نتیجه دلخواه برسند. معتقدم در بازی بعدی شرایط راحت تر خواهد بود، چراکه بازی یمن مقابل عراق را تماشا کردیم و شناخت خوبی از آنان داریم.
کرانچار در مورد مصدومیت چند بازیکن تیم امید ایران، توضیح داد: به اندازه کافی بازیکن داریم و به آنهایی که با مصدومیت جزئی رو به رو شدند استراحت خواهیم داد تا آماده بازی حساس مقابل عراق شوند.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر تفاوت تیم فعلی امید ایران با تیم های گذشته، گفت: در مورد تیم های گذشته امید ایران نمی توانم اظهار نظر کنم. در مورد تیم خودم باید بگویم که مشکل اصلی ما این است که نفرات در باشگاه های خود به صورت مدام فیکس بازی نمی کنند. مدت کمی بازیکنان را در اختیار داشتیم و کار دشوار بود و این مصدومیت ها طبیعی است، چراکه آنان حضور کاملی در باشگاه های خود نداشتند.
تیم فوتبال امید ایران در مرحله نخست مقدماتی المپیک 2020 توکیو با حساب سه بر یک ترکمنستان را شکست داد.
این دیدار از گروه سوم و در ورزشگاه آزادی برگزار شد. یمن و عراق دیگر تیم های این گروه هستند که ایران به ترتیب روزهای چهارم و ششم فروردین ماه به مصاف آنان می رود.
شبک**ورزشی**3783**1708

برچسب‌ها:

نظر شما