شناسهٔ خبر: 31885572 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بختیاری‌زاده: محکوم به برد در هر ۳ بازی هستیم/ صیادمنش به بازی‌های پیش رو نخواهد رسید

مربی تیم فوتبال امید گفت: تیم ملی امید در بازی‌های پیش رو محکوم به کسب پیروزی در ۳ بازی پیش رو است.

صاحب‌خبر -

سهراب بختیار زاده مربی تیم ملی امید و دستیار زلاتکو کرانچار در  گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بازی بسیار خوبی مقابل ترکمنستان داشتیم. اما بازیکنان ما کمی استرس داشتند، البته باید به خاطر داشت تیم ملی ترکمنستان نیز دست و پا بسته نبود. در هر حال ما محکومیم هر ۳ بازی پیش روی خود را ببریم. نباید از بازی‌ها مساوی بگیریم و باید با قدرت ادامه دهیم.

وی در ادامه گفت: از مردم درخواست دارم در بازی‌های بعدی تیم ملی امید را تنها نگذارند و به استادیوم بیایند. استادیوم آزادی به بازیکنان تیم انگیزه می‌دهد و وحشت در دل رقیبان می‌اندازد.

مربی تیم ملی امید در مورد مصدومان تیم گفت: در مورد وضعیت مصدومان باید پزشکان تیم نظر بدهند، اما صد درصد صیادمنش متاسفانه به دلیل مصدومیت به بازی‌ها نخواهد رسید. سلطانی مهر نیز به دلیل پارگی رباط صلیبی همین موقع سال آینده به بازی‌ها می‌رسد!

بختیاری‌زاده در ادامه در مورد تیم ملی عراق دیگر رقیب قدرتمند ملی‌پوشان کشورمان بیان کرد: عراق همیشه تیم خوب و قابل احترامی مخصوصا در رده پایه است. اما نمی‌تواند در انگیزه صعود بچه‌ها دخیل باشد. بچه‌ها باید اتفاق خوب را رقم بزنند و به دنبال این نباشند که تیم ملی عراق نتیجه نگیرد.

وی در انتها در مورد بازی حساس شهرآورد پایتخت نیز گفت: استقلال برنده این بازی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

تیم ملی فوتبال امید ایران ۳ - ترکمنستان ۱/ برتری شاگردان کرانچار در گام نخست + حاشیه‌ها و فیلم

کرانچار: برای صدرنشینی می‌جنگیم

نخستین تمرین تیم فوتبال امید ترکمنستان در تهران

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال امید در سال ٩٧

انتهای پیام/

اظهارات بختیاری زاده پس از دیدار برابر ترکمنستان

نظر شما