شناسهٔ خبر: 31884784 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دستگیری ۸۰ سارق و توزیع کننده مواد مخدر در مرکزی/کشف ۷۵ فقره سرقت

اراک- جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: طی عملیات‌های دو روز گذشته پلیس استان، ۸۰ سارق و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند و ۷۵ فقره سرقت کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ یوسف سپهوند در این باره اظهار داشت: طرح‌های امنیت بخش پلیس در ایام نوروز نیز به مانند گذشته، با توجه به بازخوردگیری های انجام شده از شهروندان، با هدف ارتقای رضایت مندی عمومی آنان در نقاط جرم خیز استان، با جدیت تمام دنبال شده و طرح برخورد با سارقان، خرده فروشان مواد مخدر و مزاحمان از مهم‌ترین اولویت‌های پلیس در اجرای طرح‌های نوروزی می‌باشد.

وی ادامه داد: در ۴۸ ساعت گذشته در طرح‌های عملیاتی پلیس ۸۰ نفر از سارقان و خرده فروشان مواد مخدر دستگیر شدند که در بازجویی‌های انجام شده از آنان ۷۵ فقره انواع سرقت کشف شد.

این مقام انتظامی با تقدیر از مشارکت فعال شهروندان در اجرای موفقیت آمیز مأموریت‌های مختلف پلیسی خاطر نشان کرد: در این عملیات‌ها، ۷ دستگاه خودرو، ۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی، ۲۸ فقره لوازم و محتویات سرقتی خودرو و نیز ۲۵ فقره اموال سرقتی اماکن خصوصی کشف شد و بلافاصله با هماهنگی مرجع قضائی، مراحل قانونی برای تحویل وسایل نقلیه کشف شده به مالکان آنها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ سپهوند در پایان با تأکید بر ضرورت توجه هر چه بیشتر شهروندان به نکات ایمنی در ایام نوروز افزود: سامانه تلفنی ۱۱۰ در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به هموطنان و دریافت گزارش‌ها و اطلاعات آنان در حوزه نظم و امنیت اجتماعی و برخورد قانونی با هنجارشکنان است.

نظر شما