شناسهٔ خبر: 31884677 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

انتقاد ذوالقدر از عدم مدیریت مناسب بحران سیل

ذوالقدر عضو فراکسیون امید از عدم مدیریت مناسب بحران سیل در استان گلستان انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

فاطمه ذوالقدر در گفتگو با «انتخاب» اظهار داشت: در استانه سال نو ، باران رحمت الهی هموطنان عزیزمان را در استان گلستان و بخصوص شهر گنبدکاووس با مشکلات و مخاطراتی مواجه کرده، که برخی از علل إین مخاطرات، نتیجه نامهربانی با طبیعت در حفاظت از جنگل ها است. در این شرایط مردم منطقه نیازمند امداد رسانی و حمایت هرچه بیشتر مسئولان و نیروهای امدادی هستند.

وی خاطرنشان کرد: مردم در وضعیت نامناسبی هستند که تامین امنیت جانی ، مواد خوراکی و وسایل اولیه رفاهی باید در اولویت قرار بگیرد.

عضو فراکسیون امید با اشاره به عدم پیگیری مناسب بحران پیش آمده از سوی مسئولان مربوطه ، تاکید کرد: متاسفانه در تماس هایی که مردم منطقه با اینجانب داشتند از غیبت استاندار گلستان و از عدم پوشش خبری صدا وسیما گلایه مند بودند که این ها همه در صورت صحت امر و با توجه به هشدار های سازمان هواشناسی، حکایت از بی تدبیری و اهمیت ندادن شرایط و مشکلات مردم دارد و یقینا باید پس از رسیدگی فوری مسئولین خاطی پاسخگو بوده و مراجع قضایی نیز رسیدگی به اهمال احتمالی را در دستور کار قرار دهند و مجلس نیز باید به موضوع ورود نماید.

وی ادامه داد: وزارت کشور و شخص وزیر محترم کشور به عنوان متولی اصلی و مسئول ستاد مدیریت بحران باید پاسخگوی ضعف عملکرد احتمالی دستگاه های ذیربط در کمک رسانی ها و امدادرسانی ها باشند. ضروری است ، وزیرکشور، رییس ستاد بحران ، استاندار گلستان و مسئولین محلی، با جدیت و رسیدگی فوری به موضوع ورود کرده و به وضعیت سیل زدگان پرداخته و با جبران خسارات وارده به هموطنانمان در این استان شادی و امید را در سال نو برای این عزیزان رقم زنند.

 

 

نظر شما